Wil je iets weten over je bekabelde internetverbinding? Dan zit je hier goed!
Recent actief
Steeds valt mij internet weg moet ik weer resetten of opnieuw aan en uit doen. Even internet niet gebruikt moet ik de router weer aan en uit zetten. Heb WiFi 2.4 G en 5 G aanstaan. alle lampjes van de Zyxel router zijn wel groen. zit er 5 meter vandaan en er staat niks tussen. Heb voor de rest geen andere draadloze apparatuur in huis. En er word maar van 1 apparaat gebruik gemaakt van het internet. Met vriendelijke groet Rob
Ik heb een account bij expressVPN, deze wil ik graag op de router instellen zodat ik niet op elk afzonderlijke apparaat binnen mijn netwerk vpn software hoef te draaien. Ik kan helaas nergens iets vinden over of het mogelijk is om een VPN client in te stellen op de zyxel t50 die meegeleverd wordt bij T-mobile thuis. Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is?
Hoi, Ik wil graag mijn eigen Asus RT-AC87U blijven gebruiken als de monteur langskomt voor het aanleggen. Ik woon in Tilburg (Reeshof) en ik heb geen flauw idee of men Single Mode kabel naar binnen hebben gebracht of juist een mulimode kabel. Ik vermoed dat men Single mode gebruiken, maar dat weet ik dus niet zeker. Voor de duidelijkheid: ik ga geen TV of Telefoon afnemen, ALLEEN Internet (ik begrijp dat dat over vlam 300 binnenkomt?) Mijn vragen: 1) is de TP-Link MC220L Mediaconverter een goede keuze of zijn er betere alternatieven? 2) Welk type sfp moet ik aanschaffen voor de media converter: Single Mode of Multi Mode? 3) Is de SFP die in het Zyxelmodem zit te gebruiken? 4) Zijn er forum leden die dit al gedaan hebben en me op weg kunnen helpen? Waar moet ik zoal rekening mee houden?
Hello, We lose internet access every 4-5 hours, and sometimes more often. We have to reboot the modem each time if we want the connection to come back. It's been like this for a few month already, I'd say since March, and it's happening more often lately. Ithas started to be really problematic as we are working from home. There's no incident in the modem logs. The modem is a HG659. Internet subscription Tmobile Premium 1000 mb/s ( and we only have 50mb, but that's another problem). Disconnect often happen around 7am, 11am, and in the evening randomly. What can we do to get a stable connection ? Kind regards, Florent
Goede middag, Sinds gisteren is bij ons TMT opgeleverd. we hebben 1gbps als abonnement. Ik zie alleen dat dit niet gehaald word. Laptop is rechtstreeks op zyxel aangesloten. Bij https://t-mobile.speedtestcustom.com/ haal ik 350 down en 850 up. Bij iperf speedtest3.serverius.net is de sum 750 down en 750 up. zyxel reset uitgevoerd. converter uit en aan gehad. dipswich van 1 en 6 naar 3 en 4 gezet op aanraden van guidion monteur. Ethernet kabels ook al verwisseld. POP staat om de hoek, dus de afstand is het ook niet. Ik wil mn usenet met unlimited mbps speed wel eens testen.. :)
Ik woon op kamers sinds kort. En heb voor mijzelf internet aangevraagd. Nu heeft 1 van mijn kamergenoten een internet abbonement bij KPN en heeft een mail gekregen dat zij word afgesloten. Wat totaal niet de bedoeling is. Zij verteld mij dat het mogelijk is om 2 verschillende internet providers op 1 adres te hebben. Zo was het ook met de vorige bewoner volgens haar en dat ik contact op moet nemen met jullie. Dus is dit mogelijk en wat moet ik nu verder doen?
Mijn firewall wil heel graag weten wat de ip-ranges zijn die T-Mobile Thuis gebruikt. (Mag in CIDR-notatie.) Er is hier vast wel iemand die het weet.
Hey allemaal, een half jaar geleden ben ik verhuisd en toen heb ik T mobile thuis met internet en TV genomen waar ik verder tevreden over ben. Het enige wat ik graag nog wil veranderen is de plaats van de modem (Zyxel van T mobile). Het ISRA punt is namelijk in de meterkast maar die bevind zich buiten mijn studio op de gang waar ook andere bewoners komen. Mijn modem bevindt zich daar nu ook. In de meterkast zit 1 aansluiting voor een ethernet kabel die door de muur loopt en bij mij in mijn studio uitkomt (female uitgang bij beiden). Deze aansluiting gebruik ik voor de box van de TV. Het nadeel hiervan is echter dat de Wifi door muren heen moet, dat ik geen andere apparaten met een kabel direct kan aansluiten (zoals mijn xbox of pc) op de router en dat mensen makkelijk bij mijn router kunnen. Ik zou het liefst dus mijn router in mijn studio hebben staan, of als dat niet kan een andere oplossing waarmee ik in ieder geval meer apparaten bekabeld kan aansluiten. Ik dacht eerst missch
Hallo, Sinds enkele maanden zijn wij bij t-mobile. ALTIJD had ik WEL wifi door het hele huis. Sinds kort heb ik wel wifi in de woonkamer maar NIET op de slaapkamer, op de toilet, in de keuken en ook niet buiten voor het huis. Mijn man en zoon hebben WEL gewoon wifi. Ik heb een Samsung Galaxy A20 .
Na een stroomstoring in Lelystad heb ik veel last van stilstaand beeld. Wat is hier aan te doen?
Als ik vanaf mijn MacBook een mail stuur naar een gmail adres komt de mail wel aan. Als ik een mailstuur naar een ander adres met de MacBook komt deze niet aan, met mijn iPhone wel. Het is iets met de instellingen ,het rare is dat het sinds deze week is en dat het verder altijd heeft gewerkt. Als ik op de site van t-mobile kijk dat zijn de instellingen en mogelijkheden anders. Deze info is verouderd . weet iemand hoe ik dit weer werkend krijg?
Hi, Gisteren is mijn nieuw abonnement ingegaan voor internet en tv. Monteur van gideon is geweest en gaf aan dat er iets mis was met de verbinding in de kast buiten en daarvoor werd een andere monteur aangestuurd. Ik dacht van reggefiber. Die heeft gekeken en zag Tmobile zelf iets in de kast moest omzetten. Dit is ook teruggekoppeld naar tmobile allemaal voor 13 uur smiddags. Hierop telefonisch met callcenter gesproken en de medewerker gaf aan dat er een taak voor de technische dienst is aangemaakt en geaccepteerd en dat dat diezelfde dag nog zou worden opgepakt. Niet gebeurd dus weer contact opgenomen vanochtend en die medewerker zei dat het vandaag zou worden opgepakt. Ik heb voor vandaag een dag op moeten nemen van werk wegens thuiswerken en betaal uiteraard vanaf gisteren voor iets wat ik niet ontvangen heb. Vandaag weer niet opgelost dus nog steeds in onzekerheid of ik morgen wel kan werken.
Al 2 dagen slecht en traag internet hier in groningen. Alles al gereset meerdere malen maar nog steeds erg traag internet van t mobile thuis.
Hallo, wij hebben nu al 2 dagen traag internet van t mobile thuis. Alles al gereset maar nog steeds erg traag internet.
Geachte lezer, Ik heb recent een Internet Premium abonnement afgesloten bij t-mobile, maar het valt mij op dat het niet functioneert zoals het hoort want de wifi verbinding is erg zwak of werkt soms niet. Bekabelt werkt prima maar het is de wifi wat niet na toebehoren functioneert. De monteurs van Gideon zijden me dat als de verbinding niet helemaal na wens is dat ik nog recht heb op een gratis wifi booster (versterker) hoe kan ik deze aanvragen? Zou namelijk willen kijken of dit mijn probleem zal verhelpen want op het moment is 4k streamen dus een probleem en dat vindt ik tog wel erg verveelendt aangezien ik er tog wel 40 euro per maand voor betaal dan verwacht men als klant dat alles functioneert zoals het hoort. Hoop dat jullie me kunnen helpen
Beste leden, Ik ben door de klantenservice geadviseerd om mijn probleem hier aan te kaarten. Ik heb: Modem: draytek Wifi versterker:vigor2132FVn De wifi vanmorgen geïnstalleerd, volgens de gebruiksaanwijzing. Alles werkte tiptop. Uurtje later via de app Tether, die hoort bij de versterker, per ongeluk aangeklikt dat het gaat om bekabelde verbinding, terwijl het draadloze verbinding moet zijn. Daarna geen wifi meer in huis. De router was uit. Na een hele voormiddag heen en weer telefoneren naar T-mobile en de klantenservice van TP-link, Conclusie: tp-link zegt, dat er was een blokkade zit op de router: fire wall, macfilter ??? t-mobile zegt, hier kunnen wij niets aan doen, stel je vraag in de community. Bij deze, wie kan mij op weg helpen? Superhard bedankt alvast! groeten, Heidi
Ik heb afgelopen week mijn contract verlengd met internet 750Mbit/s. Echter, omdat wij al meerdere jaren klant zijn, maken wij gebruik van de VIGOR 2132FVN router met maximale WiFi snelheid 300 Mbit/s op 2,4GHz. Ik zou graag gebruik willen maken van de maximale snelheid, wat zijn hierin de mogelijkheden?
Ik heb een 500 mb abonnement bij t-mobile, alleen haal ik bij lange na de snelheid niet. Ik heb nog een Draytek 2132F router, waar zou dit aan kunnen liggen? mvg Jan Kerkdijk
kan @t-mobilethuis.nl niet vervangen worden door @TM.nl of @ TMT.nl
Goeiemorgen! MIjn Zyxel Wap 6807 doet helemaal niets meer. Hieronder een kleine uitleg van de exacte situatie: Zo'n 2 maanden geleden viel mijn internet snelheid van mijn tp-link extender plotseling heel erg terug (naar +/- 4 mbit/s). Zelf kreeg ik het niet gefixt dus uiteindelijk met de klantenservice gebeld, zij hebben een monteur langs gestuurd. Hij is er even mee bezig geweest, vertelde me dat tp-link rommel is en installeerde een Zyxel Wap 6807 als extender. Alle instellingen waren terug naar factory, maar wat wachtwoorden opnieuw instellen had ik graag over voor degelijk internet boven. Internetsnelheid was goed (100 mbt/s). Nu sinds ongeveer een week echter, nadat hij het welgeteld een week heeft gedaan, is de extender er in zijn geheel mee opgehouden. Hij gaat nog wel aan, maar enkel het stroomlampje geeft nog licht. hij reageert niet als ik de wps knop indruk, proberen te resetten reageert hij (voor zover ik kan zien) niet op. Hij zendt geen eigen signaal uit en linke
Even ter inleiding: Ik ben van KPN overgegaan naar T-Mobile thuis. Ik heb een Arduino board met het programma Solarmeter en hiermee lees ik mijn slimme meter uit voor elektra en gas. Tevens meet ik mijn waterstand en wat mijn brutoproductiemeter van de zonnepanelen opleveren. De Arduino stuurt elke avond om 22:00 uur een mailtje naar mij met de data van die dag via poort 25. Ook word er data van de gas stand naar mindergas.nl gestuurd dit gaat via poort 80 en zou altijd moeten werken. Dit ging altijd probleemloos totdat ik naar een andere internet provider ging. Ik heb in de config wel smtp.t-mobilethuis.nl staan ipv. smtp.kpn.nl. Mijn NAS en RasPi3 versturen ook mail dat wel goed gaat maar dat gaat via poort 587 met TLS met inlognaam en wachtwoord van gmail. Solarmeter gebruikt voor mail poort 25 zonder inlognaam en wachtwoord. Ik heb het modem-router de firewall op low gezet en zelf uit maar zonder succes.Iemand een idee?
Beste leden, Ik ben door de klantenservice geadviseerd om mijn probleem hier aan te kaarten. Ik heb: Modem: Zyxel T-50 Wifi versterker: Zyxel WAP6807 De wifi versterker was aangesloten als AP.(bedraad). Uit het niets is de internet verbinding verbroken.. Ik kon de versterker niet meer als AP gebruiken. Reset gedaan, van zowel de modem als versterker, maar zonder succes.. Nu heb ik gisteren een nieuwe versterker ontvangen. Ik heb geprobeerd om de versterker te verbinden als AP. Daarvoor heb ik de volgende stappen uitgevoerd, zoals beschreven in de handleiding. De wifi versterker aangezet en gewacht tot hij is opgestart. Daarna het WPS knop 4* snel ingedrujt, waarna het Powerknop oranje zou moeten branden. Dat gebeurt dus niet.. Als ik de Lan kabel in de versterker doe, gaat het powerknop oranje branden.( Dit was voorheen noet het geval) Ook heb ik na het indrukken van het WPS knop(4*) de versterker uit en gelijk weer aan gezet.. Deze stappen zijn meerdere ke
Ik ben bezig om de verbinding naar een Cloud PC (Shadow Gaming PC) te optimaliseren. Mijn internetverbinding werkt voldoende, echter als er andere gebruikers op het netwerk komen (netflix stream, korte download etc.) stort de latency in en eindig ik met een minder vloeiende speelervaring. Aangezien de andere gebruikers weinig behoefte hebben aan een lage latency wil ik ervoor zorgen dat mijn Laptop waarop ik ShadowPC gebruik altijd een zo laag en stabiel als mogelijke latency heeft. Voordat ik over ga tot het aanschaffen van een nieuwe router (voor meer instellingen) zou ik graag een keer bekijken of het lukt het via het geleverde modem te doen (Huawei HG659). Hierin zit een bandbreedtecontrole pagina. Echter kan ik nergens vinden hoe deze moet worden ingesteld. Hopelijk kan iemand mij helpen? Situatie T-mobile Basis VDSL (50 Mbit/s down / 30 Mbit/s up) 2 personen in huis, over het algemeen ook max 2 ‘streams’ open. Downloaden vindt alleen plaats voor updates of af en toe een spel
Hi T-Mobile, Na wat specifieke vpn problemen met een remote locatie en de wil om zelf mijn netwerk instellingen te kunnen beheren ben ik overgegaan op een eigen router. Dit draait als een zonnetje, echter heb ik nog wel jullie oude Draytek Vigor router hier liggen. Ik zou deze graag alvast inleveren, omdat ik in de toekomst hier toch geen gebruik meer van ga maken, en hij anders alleen maar ligt stof te happen. Kan ik mijn router alvast inleveren? mvg, Jack
Hallo, Ik probeer vanuit huis via een vpn connectie op de server van mijn werk te komen. Dit lukt echter niet. Ik lijk wel connectie te kunnen maken maar als ik dan in Finder de verbinding wil maken dan krijg ik een foutmelding: ‘there was a problem connecting to the server’. Is er wellicht iets wat ik aan de instellingen van het modem kan wijzigen om de connectie te krijgen? Ik hoor het graag! met vriendelijke groeten, Ruud
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.