Skip to main content
Beantwoord

Lan verbinding valt steeds weg en wifi blijft werken.

Dit probleem heb ik dus precies hetzelfde, al meerdere malen gereset en ook vanuit t-mobile.

Is er een oplossing voor zoals een ander Modem.

Beste antwoord door Waqqas

@Stefanovitch

Als een fabrieksreset ook niks doet dan lijkt het op een deadlock. Hiervoor zul je dan moeten wachten op een moderator die de Draytek eventueel kunnen laten vervangen.

Bekijk origineel

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19579 reacties
  • 8 augustus 2020

Hallo @Stefanovitch 

Welke modem heb je van T-Mobile?

Helpt een fabrieksreset door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 8 augustus 2020

Ik heb een Drytek en de rest is allemaal al tot in den treure gedaan

Gr stefan

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19579 reacties
  • Antwoord
  • 8 augustus 2020

@Stefanovitch

Als een fabrieksreset ook niks doet dan lijkt het op een deadlock. Hiervoor zul je dan moeten wachten op een moderator die de Draytek eventueel kunnen laten vervangen.

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 10 augustus 2020

Hey @Stefanovitch,

We gaan hier werk van maken! Ik heb dit zojuist aangekaart bij onze techneuten. Zij gaan beoordelen of ook jouw modem wordt omgeruild. Tot die tijd excuses voor het ongemak, je hoort nog van ons! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 10 augustus 2020

Dankjewel Piotr,

dat zou idd veel frustratie schelen.

mvgr, stefan

Piotr
  • Voormalig T-Mobile Thuis moderator
  • 2167 reacties
  • 13 augustus 2020

Hey @Stefanovitch,

Ik heb goed nieuws te melden! :smile:  Het nieuwe modem wordt vandaag met de post verzonden en kun je een dezer dagen per post ontvangen. Het oude modem kun je kosteloos naar ons retour sturen, meer daarover ontvang je binnenkort per e-mail. Laat je ons weten zodra je 'm hebt ontvangen? :relaxed:

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 13 augustus 2020

Thx Piotr,

Ik had idd al een bericht gekregen. Bedankt voor de hulp.

Mvgr,

Stefan

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 14 augustus 2020

Goedemorgen @Stefanovitch, fijn dat je het bericht al gekregen hebt! Namens Piotr: heel graag gedaan en een prachtig, zonovergoten weekend toegewenst! 🌞😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen