Goedendag afgelopen maandag is mijn aansluiting afgerond en zag bij de monteur idd een 100mb verbinding tijdens een speedtest. echter gaat er toch iets niet goed…
dag 1: tv signaal stopt er ineens mee en na 15 minuten wachten zyxel modem + glasconverter van het stroomgehad tv doet het weer
storing 2 de wifi verbinding valt ineens weg en moet dan herverbinden met de router
dag 2: meerdere wifi vertragingen schommelende internet verbindig en snachts rond 2u ineens geen tv en internet meer tijd om te slapen -)
de volgende ochtend geen problemen gehad
dag 3 nu maar eens op verschillende momenten van de dag speedtesten gedaan en tips opgevolgd om de wifi te verbeteren speedtesten variëren enorm 30mbit, 55mbit, 89mbit, 45,mbit, 95mbit, en zojuist de laatste speedtest gedaan en krijg nu maar 35mbit
wat mij opvalt is dat ook de wifi sterkte veranderd op mijn laptop en telfoon het maakt niet uit welk apparaat ik gebruik het is overal hetzelfde zo heb je 100% bereik en zo 2 streepjes
ik zit ± 5meter vanaf de router en maximaal 15 meter als ik boven ben
graag zoek ik een oplossing voor dit probleem
zoals gezegd wifi kanaal veranderd en tips opgevolgd om wifi te verbeteren ook is het stroom er vanaf gehaald
met vriendelijke groet,