Sinds gisteren 20-05-2020 om 23:30 is het internet uitgevallen.
Heb alles uit en aan gezet, naar niks helpt.
De media converter brand het FO lampje niet.
Help aub, zit nu zonder internet.
Postcode 2132EC
Sinds gisteren 20-05-2020 om 23:30 is het internet uitgevallen.
Heb alles uit en aan gezet, naar niks helpt.
De media converter brand het FO lampje niet.
Help aub, zit nu zonder internet.
Postcode 2132EC
Hi
Ik kijk graag met je mee! Zou je eerst dit stappenplan willen doorlopen: Stappenplan geen internet. Vooral het van de stroom halen van het modem én Media Converter (en de kabel tussen beide even loskoppelen) en afzonderlijk laten opstarten, zal hopelijk wonderen verrichten!
Zelfde probleem hier! Al werkt hier niets, modem is net opgehangen (zit al weken zonder internet sinds verhuizing!).
Guidion heeft verwezen naar KPN. KPN zegt dat converter niet werkt, terug naar Guidion.. compleet afhankelijk van nieuwe afspraak datum.. Echter, ik denk dat KPN hier weer moet komen, want:
1) FO lamp werkt niet
2) Guidion heeft al twee converters geprobeerd, werken hier niet, bij andere klant wel
3) Rood lampje wereldbol
Al gedaan:
alles van het stroom af gehaald; internet kabel uit converter gehaald; aan en uit; switch 3 en 4 naar 1 en 6 gezet
Wat te doen??
iIk was zo dichtbij het idee van hier eindelijk internet te hebben..
Hoi
Top trouwens dat je alle bovenstaande stappen al doorgenomen hebt, zo kunnen we sneller uitvogelen waar het euvel zit en hoe we dit kunnen oplossen.
We komen er samen uit!
Sinds vanmiddag geen internet meer. Meestal komt het weer vanzelf op, maar na twee uur nog niet dus de klantenservice gebeld. Daar goed geholpen en een monteurs afspraak gemaakt, alleen die kan dus pas over twee weken… omdat het probleem identiek is zoals in de posts hierboven, namelijk:
Is er een mogelijkheid dit op te lossen zonder twee weken te wachten, en dan binnen 5 minuten de analyse te hebben dat het aan de KPN kant opgelost moet worden?
Heb je een WBA aansluiting dus maximaal 100 Mbit mogelijk ?
Kijk even in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen of er toevallig geen werkzaamheden zijn of een storing . Als dat het geval is dan is het een kwestie van geduld hebben helaas.
Blijf om de zoveel tijd je mediaconverter resetten door de stroom er ongeveer een minuut af te halen. Wie weet kan hij het zomaar weer doen.
Dank voor je tips
Laat je ons weten of het is gelukt,
Helaas nog geen success
Hey
Jammer dat de tips niet hebben geholpen! Hoe graag ik het ook wil, dienen we nu de terugkoppeling van onze monteur af te wachten. Je kunt gerust telefonisch contact opnemen met de monteursafdeling op het volgende nummer: 088-2000 151. Het komt regelmatig voor dat er een afspraak wegvalt waardoor er eerder een afspraak gemaakt kan worden. Met de terugkoppeling kunnen vervolgens onze techneuten gelijk aan de slag indien er vervolgstappen genomen moeten worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.