Hallo,
Begin deze maand had ik geen internet in huis. Lang verhaal kort, vorige week kwam er een monteur van KPNnetwerkNL langs en die moest blijkbaar het glasvezelkabel vervangen omdat die erg beschadigd was. Die monteur heeft dus ook een nieuwe aansluitpunt gemonteerd.
Om de rest van mijn verhaal/vraag duidelijk te maken heb ik wat foto's toegevoegd.
Foto1: dit was de oorspronkelijke modem/ansluitpunt (correcte termen weet ik niet precies) die ik had toen ik in dit appartement kwam wonen.
Later had Tmobile thuis zijn eigen media converter erop geplakt.
Foto: Dit heb ik nu, na het bezoek van de KPNnetwekNL monteurs.
Voordat ze weg gingen had ik gevraagd of ze dat kastje op de grond zo zullen laten? Toen zei de ene monteur: “ ja, jou provider zal iemand sturen om dat kastje weer op te hangen”.
Zo te zien is in foto3: dit is niet iets wat ik zomaar zelf kan op hangen.
Ik had hiervoor contact opgenomen met t-mobile klanten service en zij vinden dat KPN netwerk dit zelf moet ophangen. Ze zouden mij terugbellen.. maar niemand belde terug.
T-mobile thuis: vriendelijk verzoek om dit op te lossen Dit kan niet zo gelaten worden toch?