Vanmorgen geen telefoon/internet, dus modem reset.
ook geen TV, dus tv-box reset.
Is er de afgelopen nacht onderhoud geweest aan het netwerk ?????
Hallo
Er is geen onderhoud geweest maar heb je een DSL of glasvezel aansluiting?
Heb je ook in je T-Mobile thuis account gekeken onder actuele storingen of daar niks staat?
Verder zou je de mediaconverter of modem bij DSL eens ongeveer een minuut van het stroom kunnen halen?
Ik heb een glasvezelaansluiting.
In de t-mobile thuis account staat dat er GEEN storingen zijn.
Blijft de vraag of er onderhoud is geweest aan het netwerk.
Ik vermoed van wel, anders hoef ik de modem en media-box niet te hard-resetten.
Als er onderhoud was geweest dan zou dat van te voren aangekondigd zijn maar op de community is daar niks over gezegd.
Maar werkt het nu weer of nog steeds niet?
Oh sorry, het werkt weer naar behoren.
Ik was alleen nieuwsgierig of er onderhoud was gepleegd...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.