Skip to main content
Beantwoord

geen internet, TV, telefoon


renemo
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Vanmorgen geen telefoon/internet, dus modem reset.
ook geen TV, dus tv-box reset.
Is er de afgelopen nacht onderhoud geweest aan het netwerk ?????

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @renemo 

Er is geen onderhoud geweest maar heb je een DSL of glasvezel aansluiting?

Heb je ook in je T-Mobile thuis account gekeken onder actuele storingen of daar niks staat?

Verder zou je de mediaconverter of modem bij DSL eens ongeveer een minuut van het stroom kunnen halen?

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19581 reacties
  • Antwoord
  • 15 augustus 2020

Hallo @renemo 

Er is geen onderhoud geweest maar heb je een DSL of glasvezel aansluiting?

Heb je ook in je T-Mobile thuis account gekeken onder actuele storingen of daar niks staat?

Verder zou je de mediaconverter of modem bij DSL eens ongeveer een minuut van het stroom kunnen halen?


renemo
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 augustus 2020

Ik heb een glasvezelaansluiting.
In de t-mobile thuis account staat dat er GEEN storingen zijn.
Blijft de vraag of er onderhoud is geweest aan het netwerk.
Ik vermoed van wel, anders hoef ik de modem en media-box niet te hard-resetten.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19581 reacties
  • 15 augustus 2020

Als er onderhoud was geweest dan zou dat van te voren aangekondigd zijn maar op de community is daar niks over gezegd.

Maar werkt het nu weer of nog steeds niet?

 


renemo
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 augustus 2020

Oh sorry, het werkt weer naar behoren.
Ik was alleen nieuwsgierig of er onderhoud was gepleegd...


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen