Klopt het dat jullie momenteel in Den Haag (Loosduinen) langs de deuren gaan om toestemming te vragen voor een glasvezelaansluiting? Ik had gisteren iemand van T-mobile aan de deur die vroeg of ik hiervoor wilde tekenen?
Goedemorgen
Je bent nooit verplicht om iets te tekenen
Weet je zo voldoende?
lees Hier meer informatie
Goedemorgen
Goedemorgen
Bedankt
Ik lees goeie berichten over glasvezel en T-Mobile.
Groetjes en een fijn zonnig weekend
Ik heb aangegeven dat ik inderdaad interesse heb. Ken je deze actie? Ik heb verder helemaal geen bevestiging of iets dergelijks gehad of informatie over de termijn van aanleg?
Glasvezel krijg je steeds meer, dus lijkt me handig om alvast z'n aansluiting te hebben.
Hoi
Wat je aangeeft ten aanzien van toestemming geven, klopt als een bus. Onze aannemer zal niets aanleggen voordat de bewoner toestemming geeft. In juni is de werkvoorbereiding gestart, de graafwerkzaamheden starten eind augustus. Zodra de aansluiting naar binnen toe (FTTH, oftewel Fiber to the Home) gereed gemaakt kan worden, zal er een afspraak worden gemaakt met je om het FTU (Glasvezelaansluitpunt) te installeren thuis. Zodra dit afgerond is, maakt onze installatiepartner een afspraak met je om de installatie af te ronden.
Hopelijk heb ik hiermee je vraag beantwoord. Mocht ik je met iets anders kunnen helpen, geef een seintje. De Community helpt altijd supergraag! Een prachtig, zonnig weekend toegewenst!
Bedankt voor je antwoord
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.