Skip to main content
  • 8,823 Topics
  • 71,364 Reacties
8823 Topics
Maximum glasvezel snelheid 100mbit (524 kan worden behaald)
Ik heb ~1 jaar geleden eens gekeken naar T-Mobile thuis. Destijds kon ik kiezen voor 50, 100, 200 en 500 Mbit/s, top! Echter was ik druk bezig en dacht ik, joh, ik houd nog even mijn ziggo en kijk later als alles klaar is. Paar maanden verder: geen opties meer voor 200 en 500, alleen nog maar 50 en 100; HUH? Tijdje niet meer aangedacht en een maand geleden eens gebeld hoe dat nou precies zit. De test op de T-Mobile pagina geeft aan: maximum snelheid is 524 Mb/s, nou, dat lijkt mij vrij duidelijk dus, door nara de shop. Echter staat daar dus nog steeds 50 en 100 Mb/s. Support gaf aan dat na 5 Augustus deze snelheid omhoog ging naar 500. Er waren wat restricties die na 5 augustus opgelost zouden zijn. Prima, zou je denken. Fast forward naar vandaag, 20 augustus. Nog steeds 50 en 100 mbit als ENIGE opties. ehhh… Wat? Vanmorgen weer gebeld met Sales, die wisten helemaal van niets en het kon echt niet en KPN beperkte hun in de snelheid die geleverd kon worden. Mevrouw wilde ook niet even verder navragen en was lekker kortaf en bleef bij haar punt: het kan echt niet. Hoe kan het dan zijn dat mij eerst wordt verteld dat dit 5 augustus wordt geregeld? Dus, ik heb KPN maar eens gecontacteerd. Zij gaven aan dat er geen restricties op hun netwerk plaatsvind dus de snelheid 500 moet gewoon behaald kunnen worden. Fun fact: bij KPN kan ik ook voor 500 mbit kiezen (maar ik wil niet naar KPN). Weer met Support van T-Mobile gebeld (deze keer geen sales. Wordt helemaal gestoord van die keuze menu's met je probleem inspreken van T-mobile, daar mogen ze ook wel eens wat aan doen) Deze beste mevrouw was erg behulpzaam, heeft dingen nagevraagd, maar kwam ook tot de conclusie dat de website aangaf dat ik tot 524 aankon, maar er maar 100 kon worden geleverd. Ze kon ook opeens niet meer vinden dat er na 5 augustus de snelheid wel omhoog ging. Ze wilde mij heel graag hierin helpen, maar kon niet meer dan ze kon vinden. Logisch, kan ze niets aan doen, ze heeft zo goed mogelijk geholpen. Mij vraag: Waarom kan ik geen 200 of 500 kiezen? Het kan hier op mijn adres, echt waar. Wat zijn dit dan voor praktijken dat mij eerst iets wordt beloofd en daarna opeens kan het toch niet. Waarom kan ik geen 500 terwijl het technisch gezien prima kan! ps. ik hoef geen 500, ik wil graag 200, maar ben dus gecapped op 100 via de website (en ook via sales blijkbaar want ze pakken gewoon de website erbij….)
Bijzonder instabiele verbinding voor Google Stadia
Hoi allen, Inmiddels zijn wij hier thuis ruim een maand lid bij T-Mobile thuis en bevalt het over het algemeen goed. De dekking lijkt iets minder sterk, maar dit is nog te overzien. Het probleem echter ervaar ik met Google Stadia. Bij een eerder abonnement via Telfort (50 down/50 upload) heb ik weinig problemen ervaren met het streamen van games op Stadia, via wifi. Nu had ik de verwachting dat bij het overstappen naar T-Mobile Fast (100 down/100 upload als ik het goed heb onthouden), de verbinding dan ook beter zou worden. Helaas bleek dit niet zo te zijn, en vind ik het daarom wel vervelend dat mijn ervaring met Google Stadia hierdoor minder prettig is. Op de TV (verder van het modem af) is het onspeelbaar.. Ik merk dan ook dat ik het nu veel minder gebruik dan tijdens het abonnement met Telfort. Om even een situatie schets te geven: Wij wonen op de derde verdieping in een appartementencomplex, en maken gebruik van glasvezel internet. In de meterkast (die overigens in in het trappenhuis naast onze voordeur staat), staat het modem. Gezien de lengte van alle kabels staat het modem op iets van metaal (ik gok dat dit het gas/licht betreft). Ons oude modem van Telfort stond altijd op de grond in dezelfde meterkast, en het lijkt me sterk dat deze kleine positie verandering zoveel impact kan hebben. Mogelijk kunnen jullie me hiermee verder helpen. Ik heb er al over nagedacht om via de meterkast een netwerk kabel door te trekken naar de woonkamer. Dit is mogelijk, maar wil via deze weg toch even proberen of er een andere mogelijkheid is..
"Undelivered Mail Returned to Sender" regelmatig vele mails in mailbox
Ik krijg regelmatig, meestal aan het eind van de middag een grote hoeveelheid "Undelivered Mail Returned to Sender" mails in mailbox. Waarschijnlijk misbruikt iemand mijn account om mails te versturen die vervolgens afketsen op een server. Inhoud van de mail ziet er meestal vergelijkbaar uit als deze: This is the mail system at host smtp03.glasoperator.nl. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. For further assistance, please send mail to postmaster.If you do so, please include this problem report. You candelete your own text from the attached returned message. The mail system<XXXX>: host XXXX[67.195.228.109] said:554 delivery error: dd Not a valid recipient -XXXX (in reply to end of DATA command) Reporting-MTA: dns; smtp03.glasoperator.nlX-Postfix-Queue-ID: 84320C29CBX-Postfix-Sender: rfc822; mijn-emailadres van t-mobile Arrival-Date: Tue, 11 Aug 2020 17:08:19 +0200 (CEST)Final-Recipient: rfc822; XXXXOriginal-Recipient: rfc822;XXXXAction: failedStatus: 5.0.0Remote-MTA: dns; XXXXDiagnostic-Code: smtp; 554 delivery error: dd Not a valid recipient - XXXX Onderwerp Khan K Afzender XXXX Ontvanger XXXX Datum Di 17:08 I encountered your CV online and I would like to discuss with you a position in our enterprize.I suppose your background fits for the opening.Employment Type: Home-basedCompensation: up to $2400/monthQuick Start: You will start working without delayNo Investments: You do not need to make any investments to begin working. Free on-the-job training with a paid trial period.This job won't take away more than 2 hours of your time daily, also the schedule is flexible.Essential requirements for this work are:- General skills with Adobe Acrobat Reader and Microsoft Office software;- Permanent web access;- Access to printer and scanner;- Candidate is expected to be honest и attentive to particulars.Duties and Obligations:Shipments will be shipped to your home address.You will need to verify the shipments, repackage it, take pictures, make detailed reports, and reship the products to the client.If you are interested in this vacancy, please reply to this email.Our HR manager will contact you shortly to set up an interview this week.Kind Regards,Traci Acosta. Hoe kan ik er achter komen hoe deze mails gegenereerd worden en belangrijker nog hoe ik er voor kan zorgen dat ik hier niet meer door lastig wordt gevallen. Graag hoor ik wat ik kan doen. gr, Scrat69 Moderator edit: geen persoonsgegevens plaatsen in een openbaar topic, alsjeblieft. Thanks! 😊

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen