Ik heb een klacht
Ik ben docent in het MBO, en moet ook vanuit huis digitale lessen verzorgen en heb daarom dus een stabiele internet verbinding nodig,
Ik heb 2 en 7 januari gebeld over een defect / instabiel isra punt waarvan ook ticket ect is aangemaakt (ticket 2021 0107 1102 5819) naar de 2e lijn gestuurd en deze heeft hem zonder ook maar 1 enkel contact afgekeurd, omdat de lijn stabiel zou zijn.
Dit is al helemaal te gek voor worden dat 2e lijn helemaal geen contact opneemt met de klant.
Vandaag weer contact opgenomen met klantenservice over een error op tv hopelijk is dat nu opgelost, maar dat is even afwachten.
Ook nog een keer 1e probleem aangekaart en medewerker gaf dat ticket gesloten is. Hij heeft een nieuw ticket aangemaakt (2021 01 19 1101 9287) en oa er nu in vermeld dat ik in het onderwijs werk etc.
Op het moment dat het gesprek afgerond is en ik vervolgens de meterkast weer dicht doe, en waarschijnlijk aan het dsl kabeltje kom gelijk weer de verbinding helemaal weg. Dit is dus wat ik bedoel en waar ik helemaal klaar mee ben.
Het probleem zit in het isra punt, het printplaatje waar de dsl kabel naar het modem ingaat zit los. De enige oplossing is dat er iemand langs komt van en dit vervangt en wel op heel korte termijn.
Hoe moeilijk kan het zijn.