Sinds gisteren heb ik geen internet meer. Ik woon in Vught. Super natuurlijk, als je vanuit huis moeten werken, en een kind wat online les heeft. Meerdere malen met klantenservice gesproken, en die wilden eerst een monteur sturen maar zeggen nu dat het een algemeen probleem is in Vught en omstreken - maar ik zie hier niets van terug in de community?
Nog steeds geen internet in Vught. (dag 3) Volgens T-Mobile is er het een glasvezel probleem in Vught, Tilburg en Goirle. Het verbaast me enorm dat ik hier niemand anders over hoor, niet in deze forums, noch op andere sites die storingen melden. Of is er hier iemand anders die hetzelfde probleem heeft?
Hi
Dankjewel voor de update Demi. Ik heb geen tmobile mobiel, maar mijn vrouw wel, hoe regel ik een voucher zodat ze ondertussen wel online kan blijven?
Laat maar Demi, is al geregeld door te bellen.
Dag 4 zonder internet.
Waarom zegt jullie storing topic “ o10-01-2021] Er zijn op dit moment geen algemene problemen met internet, vast Bellen en TV van T-Mobile Thuis.”
terwijl jullie mij steeds vertellen dat er een glasvezel probleem in Vught, Rijen en Tilburg is en dat ik daarom geen internet heb?
Waarom zie ik hier niet over in deze community en ook niet op de andere storingmeldende websites?
Graag fatsoenlijke uitleg want tot nu toe communicatie van likmevestje.
Dag 6 zonder internet. Geen oplossing in zicht want het probleem ligt blijkbaar bij de netwerkbeheerder (KPN), en die geven geen update.
Hi
Dag @Brian, via twitter vandaag met een collega van je gesproken. De netwerkbeheerder heeft inmiddels laten weten dat er idd een wegvallende verbinding gaat die momenteel in Vught speelt. Deze problemen zijn nog niet opgelost, maar dat ik 6 dagen aan één stuk door geen verbinding hebt gehad, valt hier niet mee samen. En dus ben ik weer terug naar af. Je collega op twitter heeft de situatie bij de technische dienst neergelegd en het is nu (al een paar uur) wachten op een antwoord. IK hoor net dat dat dat waarschijnlijk pas morgen komt. Behoorlijk vervelend allemaal, omdat ik van het begin af aan al vraagtekens plaatste bij de netwerkbeheerder oorzaak , aangezien ik er niemand anders over hoorde,
Is er al een oplossing? Ik woon ook in vught en heb sinds gisteren geen internet meer. Wie weet kan ik ook van jouw oplossing gebruik maken.
Met een mobiele hotspot met 2 kinderen online lessen volgen en ook nog thuiswerken is geen doen. Het bereik is te laag om in de kamers van de kinderen verbinding te maken. Volgende week heeft één van de kinderen online toetsweek. Een beetje concentratie is dan wel handig. Televisie kijken via de App en casten is niet stabiel genoeg.
Ik snap echt niet waarom het allemaal zo lang duurt. Dat kan toch niet. Zeker niet nu. Met thuiswerken en online lessen. Internet is een primaire levensbehoefte geworden.
Graag een antwoord en een oplossing.
Hoi
Bedankt voor je reactie.
Nu nog een van de officials. Dit biedt in ieder geval aanknopingspunten. Ik heb ook recent mijn snelheid opgehoogd, maar ik dacht dat ik dit pas gedaan had nadat internet eruit lag.
Hopelijk kan er begin volgende week een monteur met modem langskomen.
Hoi
Fijn om te horen dat een nieuw modem het probleem heeft opgelost! Momenteel zijn we bezig de problemen in Vught aan het onderzoeken en op te lossen. Ik ga dan ook meteen jouw terugkoppeling verwerken in dit onderzoek, zodat ook
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.