Skip to main content

Beste T-Mobile,

Sinds 31 december 2020 heb ik van het ene op het andere moment geen internet meer. Inmiddels heb ik hier meerdere malen contact met jullie over gehad maar ik heb het idee dat ik constant aan het lijntje word gehouden.

  • Op donderdag 31 december rond de middag valt mijn internet uit

  • Vervolgens telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en een medewerker geeft aan dat het een bijzondere error is en dat deze als prioriteit wordt gezien. Het zal maandag of dinsdag gelijk worden opgepakt. Ze geeft aan dat hij het dan weer zal gaan doen. Als compensatie wordt er een voucher aangeboden.

  • Dinsdag 5 januari via de chat naar de stand van zaken gevraagd maar de medewerker kan alleen aangeven dat jullie er hard mee bezig zijn. 

  • Vrijdag 8 januari telefonisch contact gehad omdat het internet nog steeds niet werkt en mijn voucher afloopt.

  • Opnieuw gevraagd naar de stand van zaken en de medewerker geeft aan dat jullie het probleem niet kunnen oplossen en het is doorgestuurd naar de technische dienst. En dat het probleem ligt bij een kabel in de grond(?)

  • Vervolgens wordt er gezegd dat het na het weekend wordt opgepakt. En dat ik uiterlijk woensdag (vandaag), als het internet nog steeds niet werkt, een terugkoppeling krijg.

  • Tot op heden (woensdag 13 januari) heb ik nog steeds geen internet en is er geen contact met mij opgenomen

Jullie zijn nu al 2 weken bezig met het oplossen van dit probleem en ik verwacht nu gewoon een fatsoenlijke oplossing. Zo’n voucher is handig maar ook een halve oplossing. Voor mijn studie maak ik veel gebruik van Teams en tijdens de vergaderingen heb ik steeds een haperende verbinding. Ook vind ik het heel frustrerend dat ik iedere keer een half uur aan de telefoon moet hangen om een update te krijgen en dat jullie steeds beweren dat het wordt opgelost maar dit niet gebeurd. Ik heb er best begrip voor dat het niet a la minute opgelost kan worden maar na twee weken raakt mijn geduld simpelweg op.

Kan iemand mij duidelijkheid geven over wat er precies aan de hand is en vooral wanneer dit opgelost wordt? 

Groet,

Wen


 

Hoi @wenschwillens, ik kan mij heel goed voorstellen dat jouw geduld op begint te raken. Ik heb dan ook direct jouw profiel erbij gepakt om te kijken hoe het ervoor staat. Het klopt dat het gaat om een complexe situatie, intussen is niet alleen onze technische dienst maar ook onze specialistische dienst ermee bezig. Ik had jou ontzettend graag een update willen geven, maar het onderzoek naar het probleem is nog in volle gang. De oorzaak én de oplossing, dat is waar onze prioriteit nu ligt. Ik wil graag het onderzoek naar dit probleem persoonlijk in de gaten houden, het moment dat er een update is, zal ik jou dan ook direct contacten. Het spijt mij oprecht dat ik jou nog niet meer duidelijkheid kan geven, ik hoop dat op korte termijn wel te kunnen doen! Ik zie dat jegisteren een nieuwe voucher hebt ontvangen. Laat het mij alsjeblieft weten mocht je een nieuwe voucher willen ontvangen, al hoop ik natuurlijk dat het voor die tijd is opgelost!


@Ginny

Dank voor je reactie! Goed om te horen dat beide partijen ermee bezig zijn. Hopelijk is het snel duidelijk waar het probleem ligt zodat het eindelijk opgelost kan worden. Ik zou het erg op prijs stellen als je mij gelijk een berichtje wilt sturen wanneer je meer weet.

Groet, Wen


We zijn inmiddels wéér een week verder en mijn internet doet het nog steeds niet. Hoelang gaat dit nog duren?! Ik vind het echt belachelijk dat ik na 3 weken nog steeds geen duidelijkheid heb en de rekening wel doodleuk wordt afgeschreven...


Hoi @wenschwillens, het probleem is momenteel nog in onderzoek bij onze IT-afdeling en bij de technische support desk. Het duurt inderdaad lang, dat komt doordat de oplossing nog niet exact vindbaar is. Zodra deze afdelingen wel de oplossing gevonden hebben, zal je geïnformeerd worden. Sorry voor de trage gang van zaken. Is het gelukt om de Unlimited Internet voucher te activeren?


Reageer