Hoi allen,
Sinds vanmiddag tijdens thuiswerken deed mijn internet het opeens niet meer. Gekeken bij de router (Zyxel) en het derde lampje brand rood (wereldbol). Uiteindelijk de router en de Huawei glasvezel kastje een aantal keer gereset + stroom voor een aantal minuten eraf, maar niet het juiste resultaat.
Dan maar bellen met T-mobile.. Ruim een half uur in de wacht en kon niet langer wachten ivm een meeting. Een paar uur later weer gebeld en na 20 minuten wachten had ik eindelijk iemand aan de lijn. Aardige kerel, maar je merkte dat hij de stappenplan volgt en mij niet verder kon helpen.
Een monteur is nu ingeschakeld en de eerst mogelijk afspraak is pas op donderdag 4 februari! Dat is bijna 2,5 week vanaf nu! Dit is echt niet prettig, want mijn vriendin werkt op de vaste pc vanuit thuis en daar zit geen wifi adapter op.. En alle andere nadelen wat je hebt om geen vast internet te hebben.
Hebben jullie eventuele tips voor mij, wat ik kan proberen? Ik wil niet tot 4 februari wachten, want nu met volledig thuis werken hebben is er goed internet nodig en wil ik niet afhankelijk zijn van mijn telefoon als hotspot. Tevens je betaald er ook gewoon voor. :)
Alvast bedankt.
Groet,
Ruben