Skip to main content

Goedemorgen,

Geen internet. Ik zit inmiddels 22 minuten te wachten op contact met de klantenservice en heb de boodschap dat T-Mobiel mij graag goed en snel wil helpen inmiddels tot vervelens toe moeten aanhoren.

Hier hetzelfde verhaal. 30min.  5658 Eindhoven. En dat in het thuiswerk tijdperk..


Hier ook hetzelfde.  Ik denk dat ik al vanaf een uur of 3 uur geen internet heb .Dit is in Noordwijk postcode 2203jc 


Tilburg 5045 zelfde verhaal, noodgedwongen naar kantoor omdat er thuis geen internet is...


Hier in 5623 Eindhoven hetzelfde. Geen verbinding met het internet.


als sinds 07-01-2021 geen internet, geen telefoon en geen Tv.

en ook geen enkele communicatie over de status van deze storing.

 


en ondertussen al één uur en 8 minuten in de wacht bij de klantenservice….

 


Goedemorgen all, we ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met vast Internet . Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuus voor het ongemak.

In dit topic houden we je op de hoogte: Problemen met vast Internet.

Dit topic zal ik nu sluiten.