Wil je iets weten over je bekabelde internetverbinding? Dan zit je hier goed!
Recent actief
Bestaat er een optie om zyxel modem elke nacht opnieuw te laten opstarten? (Scheduled restart) Ik merk dat de router na een aantal dagen wat trager wordt en dat een reboot het probleem oplost. Alvast bedankt.
Hoi, ik heb een unlimited 4G voor thuis abonnement, deze wil ik graag omzetten naar een Glasvezel abonnement. Bij aankoop van het abonnement is vermeld dat ik dit altijd om kon zetten naar vast, maar ik kan nergens vinden hoe. Kan iemand mij helpen?
Bij het intypen van de login in mijn browser (http://192.168.1.1/login) verschijnt er steeds een melding: Beveiligde verbinding mislukt, Fout tijdens het verbinden met 192.168.1.1. PR_CONNECT_ABORTED_ERROR. Kortom ik kan niet meet inloggen in mijn router. Ik kreeg ook een melding dat het certificaat was verlopen. Kan dit mischien worden geupdate door T-mobile als er iemand is die meeleest ?
Goedemiddag,Zojuist zijn bij ons zonnepanelen geïnstalleerd.Om verbinding te kunnen maken met de omvormer dienen de poorten van de modem te worden opengezet zegt de installateur van de panelen.Kunnen jullie dit voor mij doen of zeggen hoe ik dit moet doen? Het modem is van het merk Draytek.Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Arnold de Zwart
Afgelopen nacht is opeens het ip adres veranderd? Niet erg maar waarom krijg je daar vooraf geen bericht van nu ligt de beveiliging er weer uit.
Nou leuk ben je net klant geworden nog geen 2 weken geleden 1 eerst een dag te vroeg de cabel overgenomen daar door meer dan 1 dag zonder internet/TV gezeten wel data gekregen voor op de telMaar en paar dagen stilstaan beeld en ploef alles weg op de site gezocht wat ik moet doen gedaan en helpt nietVervolgens 1e keer gebelt ze heb gezecht war ik moest doen waren de zelfde stappen die ik de eerste keer zelf gedaan heb wat niet heb ik ook tegen haar gezecht ja maakte niets uit zij ze nou ja tog gedaan en wat dacht je mm weer niets zij ik tog toen heb ze verder gekeken en gezien dat er nog 9 abonnement in de buurt zonder zitten ze heeft met mijn aantekeningen baar de td gestuurt en het zou tussen 1 a 2 dagen opgelost worden ja ja 2e keer gebelt de zelfde stappen moeten doen als de 1e keer pfffffff hielp weer niet zag dat het door gestuurt was naar de td en hij zecht dat het 2 a 3 werk dagen zou duuren heu de eerste zecht 1 a 2 vreemdNou de 3e keer gebelt Verschillende dingen door gegeven
Ik heb na een verbouwing een switch aangeschaft om in meerdere kamers bedraad te kunnen internetten en een wifi router, camera’s etc. aan te sluiten. De switch lijkt juist verbonden met de de Draytek router, maar ik haal geen snelheid boven 95 mbps als ik een apparaat op de switch aansluit. Als ik DHCP uitschakel in de Draytek router raak ik bovenop het snelheidsprobleem van de switch ook het wifi signaal van de Fritz!WLAN repeater kwijt.Wanneer de laptop rechtstreeks met de Draytek router is aangesloten haal ik veel hogere snelheden.In de Draytek router zit de Fritz!WLAN repeater aangesloten op poort 1 en de switch op poort 2.De t-mobile klantenservice vertelde me telefonisch dat zij mij hier niet mee kunnen helpen en dat ik de vraag in de community moet stellen. Bij deze dus: hoe krijg ik mijn gigabit verbinding ook bedraad via de switch?Switch: TP-LINK TL-SG1016PE
Gisteren een mail ontvangen met de melding dat er een nieuw glasvezelabonnement op mijn adres beschikbaar is met 1Gbit/s. Alleen als ik dan de voorwaarden lees die ik moet accepteren wordt ik een beetje achterdochtig.Gaat het hier om wijziging van AON naar GPON (p2p naar shared) oftewel geen garantie meer van de te behalen snelheden (dan vindt ik het ook raar dat de prijs niet flink naar beneden gaat).Als ik zie hoeveel klachten er op dit moment zijn over GPON zit ik daar volgens mij niet op te wachten
Hallo kan iemand me helpen.. ben maandje klant bij tmobile met volle vreugde wilde ik graag de 1 gb halen op me ps4 .. helaas niet gelukt... heb het nog geprobeert met me laptop waarop cat5 1gb maar helaas niet dr juiste snelheid.. ik heb de zyxel t50 modem direct verbonden met de ps4 en laptop... en natuurlijk heb ik eerst de laptop alleen bekabeld.. wie kan me helpen
[deleted][MESSAGE MOVED]
The lan port of my T mobile modem are not allowing internet access to my personal router and my personal laptop. No internet on lan port . What to do ?
Hallo,Sinds dinsdag hebben we een update gedaan van 100Mb naar 1Gb lijn.Nieuwe modem(voorheen Draytec vigor) met een media converter geplaatst.De eerste dag 'savonds meteen maar even alles goed gezet, daar we domotica hebben draaien.Totaal geen moeite hoeven te doen en kreeg netjes alles aan de praat.Kon ook zonder moeite de router bereiken op 192.168.1.1Volgende dag wilde ik nog wat port-forwarding doen, maar kom mijn router niet meer op.Zie een fractie van een seconde het inlog scherm en meteen daarna de melding zoals in de foto te zien is. Heb inmiddels iedere browser die ik heb geprobeerd, maar zonder resultaat.Ook heb ik geen VPN draaien, dus dat is het niet.Iemand toevallig ook dit probleem gehad en opgelost?!Wil n.l. niet meteen overgaan tot een reset naar fabrieksinstellingen….Grt, Peter
In september is bij mij T-Mobile thuis glasvezel afgeleverd. Na 1 dag ging het LOS lampje branden en had ik geen verbinding.Dit heeft iets meer dan een week geduurd, waarna ik t/m 29 december normaal internet heb gehad. Sinds de 29e is er weer een storing. Nu knippert het PON lampje groen en geeft mijn router een rood licht bij het wereld bolletje van internet.Nu is er 30 december een monteur van Guideon geweest. Die heeft in mijn kast van alles geprobeerd. Waaronder het Huawei kastje vervangen. Dit had geen effect, dus het oude Huawei kastje is weer teruggezet. Vandaag kwam er een KPN monteur langs en die heeft ook even in de meterkast gekeken. Waarna hij in de wijkcentrale ging kijken of er daar iets fout was.Hij kwam tot de conclusie dat alles er goed uitzag en hij niks kon doen. Ook gaf hij aan dat de Guideon monteur beter het nieuwe Huawei kastje had kunnen laten zitten, omdat het misschien toch daar in zit. Ik vraag mij af wat de status nu is en hoe lang het nog gaat duren? Telke
Beste, Ik zou overgezet worden van glasvezel. Ik heb mijn abonnement aangepast van 500mb naar 1gb. Nu heb ik na het overzetten geen internet gehad. Ondertussen zijn er 3 monteurs geweest. De eerste bij installatie die vertelde mij dat het aan KPN ligt bij het overzetten het probleem lagDe KPN monteur heeft mij na een week dat het aan Huawei optic box ligt. De derde monteur van guideon heeft de optic box getest door te kijken of een andere wel werkt maar die doet het ook niet. Alle drie de monteurs zijn zijn vertrokken zonder een oplossing te geven of indicatie over hoe lang het duurt. Ondertussen word ik door de klantenservice ook niet wijzer. Het probleem is een knipperend pon lampje op de optic box. Nu word ik al een tijdje van het kastje naar de muur gestuurd. En krijg ik geen duidelijk antwoord van wat er nou precies aan de hand is. Scrollend door deze community zie ik dat dit probleem vaker voorkomt. Als dit een bekend probleem is, hoe kan het dan zo lang duren? Ik zit nu al 4 w
Hallo, ik zit na een stroomstoring zonder internet. Na nog een stroomstoring dinsdag doet het modem helemaal niets meer. Ik heb gebeld met de klantenservice, en ik zou een sms ontvangen om een afspraak te maken voor een monteur. We zijn al 2 volle dagen verder, maar ik heb nog niets ontvangen. Hoe lang gaat dat nog duren? Groet, Kasper de Graaf
Mijn vraag:Ik heb de T50 en ik wil het huis gaan uitbreiden met een Mesh WiFi (powerline) kit en mijn oog viel op onderstaande Devolo kit.Ik begrijp dat de T50 ook Mesh ondersteunt. De vraag is; werkt het T50 WiFi Mesh samen met het Devolo Mesh WiFi netwerk waardoor dit 1 WiFi netwerk wordt? Ik wil namelijk voorkomen dat ik alsnog 2 aparte WiFi netwerken in huis heb (de T50 router en het Devolo netwerk) waardoor de overschakeling van mobiele apparaten handmatig moet gebeuren? Mijn hardware:T50 router van T-Mobile Devolo Magic 2 WiFi 6 Multiroom Kit (nog aan te schaffen) Opstelling (mocht dat handig zijn...)Meterkast:T50 router 1x Devolo adapter (aangesloten via Ethernet kabel op de T50 router)Iedere andere ruimte zoals de zolder, schuur en woonkamer:een Devolo adapter met een ingebouwd WiFi punt
internet (glasvezel) valt sinds 0:00 uur steeds uit, geen tv, geen wifi. morgen belangrijke online meetings. ik hoop dat het zsm wordt opgelist. 5122CM17
In 1 week zit ik al 2x zonder internet!Op dit moment dus ook, ik was aan het thuiswerken en hierdoor kan ik niet werken!Wat belachelijk.Jullie zouden een 24/7 storing lijn moeten hebben.Dit slaat gewoon nergens op. Super slecht en heb super veel spijt dat ik ben overgestapt naar t-mobile!
Hi all,This afternoon my internet access just stopped working completely, I already performed all the necessary steps in case it was something on my modem or media converter.I’m pretty sure this is something beyond the media converter, maybe fibre or an outage in my region.The next available appointment with a technician is only on Jan 16th. Is anyone experiencing any outages in this region as well?
Allen,Ik zit met het volgende probleem. Sinds gisteren 04-01-2022 ben ik klant bij T-mobilevoor het abbonement Glasvezel 1gbit/s, overgestapt van KPN, omdat de kosten maandelijks veel lager liggen voor dezelfde snelheid.Maar goedkoop lijkt weer duurkoop te zijn, want sinds de overstap en de installatie door de Guidion monteur (wat overigens goed verliep) heb ik plots bijna de gehele dagdeel geen internet meer, als ik een speedtest uitvoer op speednet van OAKLA.kom ik bekabeld op snelheden van 300 mbit/s download en 0.5 mbits/s upload. Soms komt het zelfs voor dat ik helemaal geen speedtest kan uitvoeren, omdat de verbinding lijkt te zijn weggevallen, dit zowel bekabeld als op de wifi, op alle apparaten. Nu heb ik telefonisch meerdere malen al contact gehad, omdat ik me ernstig zorgen maak of dit wel snel genoeg opgelost gaat worden, want ik kan dit natuurlijk niet erbij hebben in een periode waarin ik als systeembeheerder vanuit huis moet werken.Tijdens telefonisch contact zijn de volg
Beste T-Mobile,Ik wil dan maar via dit kanaal mijn klacht laten weten. Gezien ik ondertussen al 8 mensen van de klantenservice gesproken heb.Bij de overstap was al een fout gemaakt waardoor wij 4 dagen (vorige week maandagochtend t/m donderdagmiddag) zonder internet kwamen te zitten. Nu is de monteur voor de installatie afgelopen vrijdagmiddag langs geweest en nu net 3 dagen later zitten we weer zonder internet (na telefonisch contact te hebben gehad werd ons verteld dat er een monteur moet langskomen). Een afspraak inplannen met de monteur kon pas vanaf 17-01-2022 (dat is 3 weken met het probleem zitten). Na ook daarvoor weer telefonisch contact te hebben gehad (met een medewerker van Guidion) is dit nu 30-12-2022 (dus weer 4 dagen zonder internet!) geworden.Dus dadelijk zitten we alweer bijna 2 weken zonder internet (en ja, we hebben als tijdelijke oplossing een voucher gekregen zodat we via hotspots verder kunnen (waarvoor we zelf ook nog eens een T-Mobile simkaart hebben moeten aa
Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.
Hallo, Omdat ik niet tevreden was over WiFi van Zyxel T50 (bleef weg vallen of apparaten die uit huis waren geweest niet herkennen), zojuist een Fritz!box7590 aangeschaft om deze te plaatsen ipv Zyxel. Dat bleek een fluitje van een cent. Echter na het doen van een test op download (via https://www.speedtest.net/nl) kom ik maar op 7 mbit uit. Dit terwijl het een 1000 mbit glasvezelverbinding betreft. Aangezien het eerder wel correct functioneerde, vraag ik me af of ik iets over het hoofd zie of dat er een instelling op Fritz!box (nieuw uit doos) anders moet? Heb uiteraard T-Mobile profiel geselecteerd bij opstarten. Hoor graan wanneer iemand meer weet!
Hoi Ik heb slechte wifi signaal op 2e verdieping. Ik wil er een extra Wifi router tussen zetten.Mijn oude ervaring met extra router achter de modem was niet zo fijn. Allemaal rare fouten , onregelmatig wifi uitval etc.Ik vraag me af of het nu verstandig is in combinatie met wat ik heb te doen.T-mobile modem: ZYXEL T50 (recent vervangen door T-mobile)Router : TP-LINK Archer C9 Routerplanning is eerst van modem naar router met een cat-6 kabel daarna vanaf router 1 vaste kabel naar desktop pc en de rest via wifi op 2e verdieping.
Vandaag heb ik mijn internet kunnen aansluiten. Echter merkte ik meteen dat de snelheid traag is. Ik ben overgestapt van Tele2 en mijn maximale snelheid is 55 mbps.Bij Tele2 haalde ik de volgende snelheden:Bekabeld tussen de modem en laptop: rond de 50 mbps.Bekabeld via een verbindingsset: tussen de 35-40 mbps.Wifi in de woonkamer (het dichtst bij de modem): tussen de 30 en 35 mbps.Echter via T-Mobile internet haal ik via de verbindingsset 10 mbps en via wifi rond de 5 mbps. Bekabeld met mijn laptop is het 10 mbps. Helaas is het dus niet wat ik er van verwacht had. Het internet van Tele2 en Tmobile word als het goed is geleverd via KPN dus dan zou het logisch zijn dat de snelheden dus identiek zijn als dat ik bij Tele2 had.Kan het misschien er aan liggen dat het pas net eigenlijk is aangesloten en het allemaal nog op gang moet komen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.