Ter compensatie op mijn telefoon onbeperkt internet gekregen, echter werk ik op de computer en is dit zeer frustrerend. Daarbij krijg ik het bericht dat ik een nieuw modem krijg, pas over ruim twee weken! en dat ik daar 30€ aansluitkosten voor moet bijbetalen en dat ik vervolgens de oude modem weer moet terugsturen. Dit alles gaat me echt te ver. Hoe kan het dat jullie zo'n grote fout maken en dat ik vervolgens twee weken zonder internet moet zitten, moet bijbetalen en weer tijd moet steken om een modem terug te sturen, alles te installeren en...
We hebben een 10 maanden op het andere adres niet gebruik gemaakt van het internet, niet geheel terzijde.
Het lijkt me een goede oplossing om een jaar gratis internet te geven, want dit kan echt niet.
In afwachting op uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Marinda Borneman
Dat verbaast me helemaal niks bij tmobile thuis.
ik heb alles netjes geregeld ben al paar jaar klant bij tmobile thuis en door nu een grote fout van tmobile thuis qua facturen die hun niet goed hebben gedaan.
ben ik zomaar geblokkeerd/afgesloten en van internet en tv afgegooid.
terwijl het netjes geregeld zou worden met een regeling omdat de fout bij tmobile thuis zelf ligt door contract verlenging
Hoi
Wees je er ook van bewust dat het “bumpen” van oude topics niet toegestaan is. Je reageert op een topic waarin al 2,5 jaar niet meer in gereageerd is:
We pakken jouw eigen topic zo snel mogelijk op!
Dit topic gaat nu op slot.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.