na beeindiging contract lastig gevallen met mails door T-Mobile
Ik had een kleine 5 maanden geleden T-Mobile genomen als internet provider, maar de snelheid kwam nooit hoger dan 14Mbit down en 5 up.Dus heb ik gebruik gemaakt van mijn recht als consument en het contract ontbonden zonder dat ik een boete hoef te betalen, want er werd beloofd dat ik 53Mbit down zou halen.Eerst heb ik nog een ander modem geprobeerd op aanraden van Sabine van klachtenmanagement van T-Mobile, maar dat werkte niet. Dus mocht ik weg naar een andere provider, daar heb ik ook een bevestigingsmail van en mijn contract is zomaar ineens afgekapt op 29 december (ik zeg zomaar ineens omdat we telefonisch af hadden gesproken dat dit per 29 januari zou gebeuren), dus heb ik 2 weken met internet via een hotspot op mijn telefoon moeten doen, wat ook een ramp was, en ik heb 2 weken geen televisie en Netflix kunnen kijken door dit gedoe. Ook is mij beloofd dat ik vanaf 29 december niets meer verschuldigd ben (daar heb ik ook een bevestigingsmail van) en dat ik de 30 euro waar ik nog een herinnering van kreeg, dat die kwijtgescholden zou worden (heb ik ook 3 bevestigingsmails van van Joel van Klachtenmanagement ). Mijn modems heb ik teruggestuurd en daar heb ik een bevestiging van gekregen dat die binnen zijn.Dus ik heb overal bevestiging van gekregen dat het in orde was (en uiteraard bewaard, want ik vertelde Sabine al dat ik er niet op gerust was dat T-Mobile dit goed af zou gaan handelen, ik heb veel ervaring met bedrijven die dingen beloven) krijg ik gisteravond dus idd een mail dat ik mijn modem nog niet ingeleverd heb, terwijl ik 10 januari een mail gekregen heb dat ik mijn modem ingeleverd heb. Dus dan krab je je wel even achter je oren.Dus wat ik vermoedde gaat idd gebeuren, T-Mobile gaat me proberen op te lichten.En vandaag er gelijk achteraan krijg ik een mail dat die 30 euro (waarvan me beloofd is dat het kwijtgescholden is en waar ik per mail bevestiging van gekregen heb) nog niet betaald is en dat ik dat binnen 15 dagen moet betalen met 15 euro extra. Dus T-mobile heeft het oplichtingsproces in gang gezet, alleen snappen ze niet dat ik overal bewijs van bewaar, dus het heeft geen zin om me proberen op te lichten. Ik heb dit al heel vaak meegemaakt met internet providers in het verleden, waarom is het zo’n enorme bende bij jullie ? In ieder geval, ik heb overal bewijs van, dus ik laat jullie gewoon in je sop gaar koken, en als er een deurwaarder aanklopt dan overhandig ik die mails die ik van klachtenmanagement heb gehad waarin duidelijk vermeld staat dat alles netjes geregeld was. Sabine was best een vriendelijke jonge vrouw, ik had goed contact met haar, en Joel was ook een prima kerel, maar blijkbaar kan klachtenmanagement dus niet voorkomen dat T-Mobile als bedrijf gewoon de mensen alsnog op gaat proberen te lichten.