Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
na beeindiging contract lastig gevallen met mails door T-Mobile
Ik had een kleine 5 maanden geleden T-Mobile genomen als internet provider, maar de snelheid kwam nooit hoger dan 14Mbit down en 5 up.Dus heb ik gebruik gemaakt van mijn recht als consument en het contract ontbonden zonder dat ik een boete hoef te betalen, want er werd beloofd dat ik 53Mbit down zou halen.Eerst heb ik nog een ander modem geprobeerd op aanraden van Sabine van klachtenmanagement van T-Mobile, maar dat werkte niet. Dus mocht ik weg naar een andere provider, daar heb ik ook een bevestigingsmail van en mijn contract is zomaar ineens afgekapt op 29 december (ik zeg zomaar ineens omdat we telefonisch af hadden gesproken dat dit per 29 januari zou gebeuren), dus heb ik 2 weken met internet via een hotspot op mijn telefoon moeten doen, wat ook een ramp was, en ik heb 2 weken geen televisie en Netflix kunnen kijken door dit gedoe. Ook is mij beloofd dat ik vanaf 29 december niets meer verschuldigd ben (daar heb ik ook een bevestigingsmail van) en dat ik de 30 euro waar ik nog een herinnering van kreeg, dat die kwijtgescholden zou worden (heb ik ook 3 bevestigingsmails van van Joel van Klachtenmanagement ). Mijn modems heb ik teruggestuurd en daar heb ik een bevestiging van gekregen dat die binnen zijn.Dus ik heb overal bevestiging van gekregen dat het in orde was (en uiteraard bewaard, want ik vertelde Sabine al dat ik er niet op gerust was dat T-Mobile dit goed af zou gaan handelen, ik heb veel ervaring met bedrijven die dingen beloven) krijg ik gisteravond dus idd een mail dat ik mijn modem nog niet ingeleverd heb, terwijl ik 10 januari een mail gekregen heb dat ik mijn modem ingeleverd heb. Dus dan krab je je wel even achter je oren.Dus wat ik vermoedde gaat idd gebeuren, T-Mobile gaat me proberen op te lichten.En vandaag er gelijk achteraan krijg ik een mail dat die 30 euro (waarvan me beloofd is dat het kwijtgescholden is en waar ik per mail bevestiging van gekregen heb) nog niet betaald is en dat ik dat binnen 15 dagen moet betalen met 15 euro extra. Dus T-mobile heeft het oplichtingsproces in gang gezet, alleen snappen ze niet dat ik overal bewijs van bewaar, dus het heeft geen zin om me proberen op te lichten. Ik heb dit al heel vaak meegemaakt met internet providers in het verleden, waarom is het zo’n enorme bende bij jullie ? In ieder geval, ik heb overal bewijs van, dus ik laat jullie gewoon in je sop gaar koken, en als er een deurwaarder aanklopt dan overhandig ik die mails die ik van klachtenmanagement heb gehad waarin duidelijk vermeld staat dat alles netjes geregeld was. Sabine was best een vriendelijke jonge vrouw, ik had goed contact met haar, en Joel was ook een prima kerel, maar blijkbaar kan klachtenmanagement dus niet voorkomen dat T-Mobile als bedrijf gewoon de mensen alsnog op gaat proberen te lichten.
Guidion weigert langs te komen
Sinds half december valt steeds de verbinding even weg waardoor ik alle apparaten (tv-box, Google Nest, verlichtingshub, Internetswitch, wifi verbindingen, enz) moet resetten om het weer werkend te krijgen. Na contact met de klantenservice het modem teruggezet naar fabrieksinstellingen, hielp helaas niet. Nou moet het netwerk worden doorgemeten door een monteur van Guidon. Daar kan ik niet rechtstreeks plannen en zij nemen geen contact met mij op. Klantenservice heeft ze een aantal keer voor mij gebeld: Poging 1: Guidon kan geen contact met mij krijgen, vreemd, want ik heb geen mail, sms of telefoon gemist. Poging 2: Guidon heeft op dit moment geen monteur in de buurt van mijn woonplaats. Zodra ze die hebben dan nemen ze contact op. Poging 3: Klantenservice kan Guidon niet bereiken want het is daar erg druk aan de telefoon. Poging 4: (afgelopen vrijdag) Klantenservice komt er niet door bij Guidon, maar ze bellen mij voor 17 uur terug. Dat heeft klantenservice tot op heden niet gedaan. Tot mijn verbazing krijg ik vandaag een mail met een enquête omdat ik vandaag contact zou hebben gehad met Jaimy van de klantenservice. Je raad het al, ik heb geen contact gehad met de klantenservice. Toch maar weer (voor de inmiddels 5e of 6e keer) de enquête behoorlijk ontevreden ingevuld. En ja, ik mag gebeld worden. Nu zit ik ondertussen twee maand met problemen en Guidion moet nog een monteur aannemen in de buurt van mijn woonplaats. Dat kan toch niet waar zijn zou je zeggen, maar ja, mij overkomt het. Hoe moeilijk kan het zijn om een storing op te lossen, de rekening incasseren gaat wel steeds.goed.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen