Heeft u dit zelf aangegeven bij KPN of Odido, zo nee dan is het vermoedelijk een truc van een callcenter die werkt voor KPN. Indien opgezegd bij KPN is er voor hen geen eettelijke aanleiding voor sturen factuur voor abo na opzeg datum hoop niet dat U ja akkoord heeft gegeven op deze vraag anders onmiddelijk in actie komen.
Heeft u dit zelf aangegeven bij KPN of Odido, zo nee dan is het vermoedelijk een truc van een callcenter die werkt voor KPN. Indien opgezegd bij KPN is er voor hen geen eettelijke aanleiding voor sturen factuur voor abo na opzeg datum hoop niet dat U ja akkoord heeft gegeven op deze vraag anders onmiddelijk in actie komen.
Heb zelf helemaal niks aangegeven . odido zou voor mij opzeggen zodra ik een werkende verbinding heb.
nu dus mail van kpn dat ik toch klant wil blijven bij hun dus of odido heeft dat gestuurd of kpn maakt een fout. maar goed zit niet op dubbele abbonementskosten te wachten.
heb geen akkoord gegeven uiteraard
Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! @Reinder man
Echt super leuk om te lezen dat je binnenkort heerlijk van onze diensten zal genieten. Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om uit te zoeken hoe het precies zit.
Gelukkig kan ik hier niets over terugvinden en loopt de order op de juiste manier door. Daarnaast zie ik staan dat de monteur vandaag langs komt zoals afgesproken, je hoeft je dus geen zorgen te maken. Zodra de monteur de installatie succesvol heeft afgerond, wordt dit aan ons teruggekoppeld en geven wij dit op onze beurt weer door aan KPN.
Ik durf niet te zeggen waarom je deze e-mail van KPN hebt ontvangen, maar vanuit onze kant loopt alles in ieder geval zoals het moet.