Kan abonnementen niet koppelen

  • 19 February 2024
  • 3 reacties
  • 43 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Probeer via mijn odido in te loggen om mijn internet+tv te beheren maar is niet gekoppeld.

Bij het koppelen wordt er een e-mail gestuurd naar een t-mobilethuis.nl adres dat niet meer bestaat. Kan dit aangepast worden naar een ander adres? Het mailadres in mijn account registratie is wel gewoon correct.

Nora van Odido 2 maanden geleden

 Hi @Ch13lz, het e-mailadres is nu voor je aangepast. Je kan opnieuw proberen om het abonnement te koppelen aan jouw Mijn Odido account, dit zou nu gelijk goed moeten gaan! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ch13lz, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Is het e-mailadres in je community-profiel het adres dat je wilt gebruiken in Mijn Odido? Dat kan ik namelijk vrij simpel voor je toevoegen zodat je wel kunt inloggen! 😄

@Jason van Odido dat klopt. Die gebruik ik nu ook al om mijn 06 te beheren. Maar voor internet+tv gaat de verificatiecode dus naar @tmobilethuis die sinds vorig jaar april is uitgeschakeld denk ik.

Alvast bedankt.

Reputatie 5
Badge +4

 Hi @Ch13lz, het e-mailadres is nu voor je aangepast. Je kan opnieuw proberen om het abonnement te koppelen aan jouw Mijn Odido account, dit zou nu gelijk goed moeten gaan! 

Reageer