Ik heb al enkele weken een TV en internetabonnement en wil deze koppelen in de app. Dit lukt me echter niet, krijg na het invoeren van de 4-cijferige code steeds een foutmelding. Misschien omdat het mailadres ook bekend was bij T-mobile en dit Kerber fusie tot een big ofzo heeft geleid?
Hoi
Beste Ishana,
de foutmelding is:
Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens
vriendelijke groeten
Gert-Jan
Hi
Ik ben op onderzoek uitgegaan en zag dat er een oud inactief mobiel abonnement gekoppeld was aan jouw account. Deze heb ik verwijderd, als het goed is moet het nu lukken om je abonnement te koppelen. Zou je mij dit willen laten weten? Alvast bedankt!
Hi
Ik ben op onderzoek uitgegaan en zag dat er een oud inactief mobiel abonnement gekoppeld was aan jouw account. Deze heb ik verwijderd, als het goed is moet het nu lukken om je abonnement te koppelen. Zou je mij dit willen laten weten? Alvast bedankt!
Beste Tommie
Het is nu gelukt. Dankjewel!
groeten Gert-Jan
Dat is heel fijn om te horen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.