Skip to main content

Ik heb al enkele weken een TV en internetabonnement en wil deze koppelen in de app.  Dit lukt me echter niet, krijg na het invoeren van de 4-cijferige code steeds een foutmelding.  Misschien omdat het mailadres ook bekend was bij T-mobile en dit Kerber fusie tot een big ofzo heeft geleid? 

Hoi @Gert-Jan Geerling, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil dit graag onderzoeken. Welke foutmelding krijg je? Groetjes, Ishana


Beste Ishana,

de foutmelding is: 
Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens

vriendelijke groeten 

Gert-Jan


Hi @Gert-Jan Geerling, bedankt voor de verduidelijking.

Ik ben op onderzoek uitgegaan en zag dat er een oud inactief mobiel abonnement gekoppeld was aan jouw account. Deze heb ik verwijderd, als het goed is moet het nu lukken om je abonnement te koppelen. Zou je mij dit willen laten weten? Alvast bedankt!


Hi @Gert-Jan Geerling, bedankt voor de verduidelijking.

Ik ben op onderzoek uitgegaan en zag dat er een oud inactief mobiel abonnement gekoppeld was aan jouw account. Deze heb ik verwijderd, als het goed is moet het nu lukken om je abonnement te koppelen. Zou je mij dit willen laten weten? Alvast bedankt!

 

Beste Tommie

Het is nu gelukt.  Dankjewel!

groeten Gert-Jan


Dat is heel fijn om te horen @Gert-Jan Geerling, ik wens je nog een fijne middag! 


Reageer