Skip to main content

Sinds vorige week kan ik al geen gebruik meer maken van de diensten van @Odido .

Omdat ik op korte termijn over ga stappen krijg ik sterk de indruk dat @Odido  mij niet meer wil helpen.

Ik heb 2 vragen gesteld en een goede lezer snapt nu precies wat er aan de hand is.

Zie:

https://community.odido.nl/tv-493/tv-geen-pincode-meer-bekend-362623?postid=1772605#post1772605

 

https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/geen-internet-wijchen-6605kj-362392?tid=362392&postid=1772417#post1772417

 

Graag hoor ik hoe verder.

 

 

 

Goedemorgen @M. Sommers, het is niet toegestaan om meer dan 1 topic aan te maken wanneer je eenzelfde onderwerp aansnijdt/dezelfde inhoud bespreekbaar maakt. Om het overzicht te bewaren, willen we het graag beperken tot 1 topic. Ik hoop dat je dit begrijpt. Alvast bedankt voor je begrip!

Dit topic gaat nu op slot.