Odido Omgeving Winterswijk

  • 27 January 2024
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Ik woon in de gemeente Winterswijk. Is er hier of in de omgeving iemand die ervaring heeft met de overstap van KPN Glasvezel naar Odido? Is dat soepel verlopen en werkt alles naar tevredenheid? Graag hoor ik hierover.

 

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community en super leuk om te lezen dat je interesse hebt in Odido! 😀

Slim dat je een topic opent om je te oriënteren. Mocht je vragen hebben voor mij, laat het dan weten. Ik beantwoord ze met alle liefde allemaal! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community en super leuk om te lezen dat je interesse hebt in Odido! 😀

Slim dat je een topic opent om je te oriënteren. Mocht je vragen hebben voor mij, laat het dan weten. Ik beantwoord ze met alle liefde allemaal! 

Welkom op onze Community en super leuk om te lezen dat je interesse hebt in Odido! 😀

Slim dat je een topic opent om je te oriënteren. Mocht je vragen hebben voor mij, laat het dan weten. Ik beantwoord ze met alle liefde allemaal! 

Hallo, 

Ik kan 1 april kosteloos overstappen. Ik ben thuiswerker en kan eigenlijk geen dag zonder goed werkend internet. Kunt u mij garanderen, dat het hier gaat werken? Zo ja, dan ga ik dat zeker doen.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Wim6405, ik kan me goed voorstellen dat jij je hierover zorgen maakt bij het overstappen. In dit geval kan je het beste gebruik maken van de Overstapservice. Hierbij zeggen wij het abonnement voor je op bij de oude provider op de dag dat jouw abonnement bij ons actief wordt! Hierbij kan het alleen zijn dat je op de dag van installatie een aantal uur zonder internet komt te zitten. Mocht je een simkaart van Odido of BEN gebruiken, dan kunnen wij je voorzien van een voucher voor onbeperkt internet zodat je op die manier nog online kan blijven. Je kan op onze website meer lezen over de Overstapservice

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik beantwoord ze met alle liefde voor je! 

Reageer