Skip to main content
  • 2,659 Topics
  • 18,242 Reacties
2657 Topics
Onverwachte slotfactuur wegens miscommunicatie verhuizing
Bij het verstrijken van de contractperiode ben ik verrast met een hoge slotfactuur. 10.3.2022 heb ik een jaarcontract afgesloten bij T-mobile waar ik tijdens de contractperiode (1 november) een verhuizing heb doorgeven. Tijdens deze verhuizing hebben wij een maand zonder internet gezeten omdat hun installatie partner Guidion de aanvraag niet goed binnen had gekregen, wat een IT technische probleem bleek bij de planningstool van Guidion. Tijdens deze periode is het niet gelukt om met Guidion een nieuwe afspraak te maken en uiteindelijk heb ik zelf de installatie voltooid. Prima we hadden weer internet (1 december). Na onze zeer teleurstellend ervaring met t-mobile en hun partner keek ik uit om de overstap te maken naar een andere provider. 14.03.2023 had ik een verzoek ingediend om mijn contract te beëindigen, nadat mijn contractduur was verstreken. Deze week kreeg ik onverwachts nog een slotfactuur voor de kiezen voor de resterende looptijd tot 31-11-2023, een flinke factuur waar ik niet van op de hoogte was gesteld. In de bevestigingsmail van de opzegging ben ik niet geattendeerd op de resterende looptijd en ging er vanuit dat de contract beëindigd was zonder extra kosten. Ondertussen heb ik hierover contact opgenomen, volgens T-Mobile ben goed op de hoogte gesteld omdat er een mail is verstuurd waarbij het contract stilzwijgend met een jaar is verlengd. Bij het opzeggen ben ik niet gewezen op de resterende looptijd van 8 maanden en voel mij daarom belazerd. De medewerker van de klantenservice had toegezegd zijn best te doen om de factuur de crediteren en zou hiervoor terugbellen, zoals verwacht ben ik vervolgens niet meer teruggebeld. Wat kan ik uit deze situatie nog bereiken? Ik voel mij belazerd doordat ik niet goed ben geïnformeerd over het stilzwijgend verlengen van een jaar en vervolgens bij het opzeggen van het contract niet geattendeerd wordt op mijn persoonlijke resterende looptijd.
misleid bij afsluiten abonnement
op 24 februari 2023 heb ik met jullie gebeld voor een nieuwe afstandsbediening voor de TV-box (deze was kapot). Deze is naar tevredenheid geleverd. Tijdens het gesprek werd mij ook een nieuw jaarabonnement aangeboden. Er zou niks veranderen, behalve de prijs. Ik zou een aantal maanden 37,50 betalen i.p.v. maandbedrag van toen 64,84. Ik heb nog gevraagd of er echt niks zou veranderen. Heb hierbij nog aangegeven dat ik graag ESPN wil behouden. Toen mij nadrukkelijk is gezegd dat er niks zou veranderen behalve de prijs ben ik akkoord gegaan. Dat had ik niet moeten doen. Abonnement is aangepast en ik betaal nu inderdaad 37,50. Echter heb ik geen ESPN meer. Daarnaast is mijn maandbedrag na de actieperiode hoger dan de eerder betaalde 64,84. Ik heb al 2 keer contact gehad met de klantenservice. Gevraagd om het oude abonnement weer terug te zetten of het huidige abonnement, maar dan voor de 64,84 die ik eerder betaalde inclusief ESPN. Beide medewerkers gaven aan dat de 1e medewerker niet goed heeft gehandeld, maar dat ze niks voor mij konden betekenen. 1e medewerkers heeft mij onjuiste informatie gegeven en had mij ook door moeten zetten naar de sales-afdeling wat niet is gebeurd. Mij enige en laatste optie was een 'klacht' via deze community. Ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen. Ik wilde graag een nieuwe afstandsbediening. Deze heb ik gekregen maar moet het nu zonder ESPN doen met een hoger maandbedrag.
Onterechte factuur na optijd opzegging van Tmobile thuis
Ik had mijn t-mobile thuis abonnement telefonisch netjes opgezegd binnen bedenktijd. Wel 10 dagen van te voren. Ik kreeg de dag na mijn opzegging netjes een email dat het wordt stopgezet op 14 juni. Maar tot verbazing krijg ik opeens een afschrijving van 394 euro. T-mobile zei dat dit de afkoopsom is met het verhaal dat de lijn niet was stopgezet binnen de opzeg datum. Maar dit is niet de juiste handeling vind ik. Ik doe een beroep op een service om de dienst STOP TE ZETTEN binnen de opzeg datum. Waarom Gebeurd dat niet? Misschien omdat de andere aanbieder de lijn pas over kon nemen op de 14e ipv op de 13e (laatste dag voor opzegging), maar ik vind niet dat t-mobile zich daarmee dient te bemoeien. Ik doe toch niet voor niets binnen de bedenktijd opzeggen??? Is toch niet logisch of ben ik op m’n achterhoofd gevallen?? Heb ik klanten service gebeld en de aardige dam heeft er voor gezorgd dat ik de helft terug kan krijgen. Maar nogmaals, ik heb gehandeld naar wat mij is aangegeven en dat is binnen de bedenktijd een opzegging ingediend. Ik heb geen beroep gedaan om de lijn te laten overnemen door een andere partij. Dat is mijn zorg en NIET van t-mobile. Ik wil gewoon het hele bedrag terug hebben en niet de helft. Daarnaast ben ik al qua mobiele abonnement houder al 20 jaar klant bij t-mobile, vraag nooit om iets, maar dit is wat ik terug krijg van team MTQ na zo lang trouwe klant bij t-mobile. Bespottelijk dit en onbegrijpelijk.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen