Skip to main content

Goede dag .

 

Ik heb ook probleem met het toevoegen van odido thuis internet+tv krijg dan een melding zie screenshot zouden jullie dit op kunnen lossen .

 

Mvg hans

 

nAfbeelding verwijderd door moderator i.v.m. privégegevens] 

Hallo @Hanscoenen1989, zeer begrijpelijk dat je je Internet + TV abonnement wil toevoegen aan je account en ik ga je hierbij helpen! Allereerst, heb ik je screenshot verwijderd, omdat je adresgegevens en je e-mailadres zichtbaar waren en dat is natuurlijk niet handig op een openbare Community. Begrijp ik het goed dat je het abonnement wilt toevoegen aan je bestaande account voor je mobiele abonnement? Hiervoor dient je naam, adresgegevens en geboortedatum bij beide abonnementen overeen te komen met elkaar en ik zie dat het wel het geval is bij je. Op je screenshot zag ik dat je dit probeerde in de app. Zou je voor me willen testen via een browser om te kijken of het dan wel lukt? Zou je ook voor de zekerheid de app willen verwijderen en dan opnieuw willen downloaden? Deze beschikt dan gelijk over de nieuwste software. Als je ook nog kunt checken of je toestel toevallig een software update nodig heeft, zou dat ook nog een oorzaak kunnen zijn. Het is van belang dat zowel de app als je toestel op de laatste software draaien.

Mocht het alsnog niet lukken, kan ik eventueel het gehele account voor je verwijderen, zodat je alles opnieuw kunt toevoegen! Ik verneem het graag van je!


Goede dag .

 

Ik heb het via een browser ook geprobeert maar precies de zelfde melding krijg ik dan.ze hebben zelf mijn odido al verwijderd en opnieuw weer aangemaakt enn toegevoegd weer mij mobiel abonnement kan ik wel toevoegen hehalve internet en tv thuis dat lukt  niet .

  Met hans


Hey @Hanscoenen1989, alles lijkt goed te staan. Kan je mij laten weten op welk moment je de foutmelding krijgt? Zou je een screenshot van alleen de foutmelding kunnen doorzetten? 


Hoi .

Het gaat erom als ik een bestaand abbenemt wil koppelen dat krijg ik deze fout meldingen .

 


Ik zie dat de mail adres voor internet thuis niet klopt .dit moet het zelfde zijn als voor mijn mobiel abonnement. 

 

Mvg hans


Hi @Hanscoenen1989, ik zie dat je hier eerder vandaag contact over hebt gehad met ons en mijn collega heeft dit gelijk voor je doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen verder voor je uitzoeken wat hier het euvel is en contact met je opnemen zodra ze een update voor je hebben! 


Dat is goed .

 

Mvg hans


goede dag .

 

is er al een nieuws over het probleem .

 

 


Ik heb nog geen nieuwe update @Hanscoenen1989. De specialisten zullen het voor je gaan onderzoeken, zij hebben een standaard verwerkingstijd van 21 dagen. Hopelijk wordt het sneller opgepakt! 


Reageer