Afgelopen donderdag is ons internet eruit geklapt. Vrijdag direct gebeld.
Medewerker 1 vrijdagochtend gesproken:
Heeft de klacht naar guidion doorgestuurd (opzich prima) en heeft me een week onbeperkt internet op mijn mobiel aangeboden. Op zich vriendelijk maar dat werkt dus niet als je geen mobiel abbonement bij odido hebt.... Dus én niet goed gekeken en mij blij gemaakt met een dode mus. Ondertussen zit ik al op dag 5 zonder internet. Dat is leuk thuiswerken..
Medewerker 2 vrijdagmiddag gesproken:
Ik heb dezelfde middag teruggebeld om te vragen hoe het nou zit met dat mobiel internet (het lukte uiteraard niet om het te activeren). Toen ik mijn onvrede uitte dat ik nu een weekend zonder internet inging heeft deze kneus vervolgens een heel verhaal afgestoken dat het weekend voor de technische dienst (guidion) ook als werkdag telt en er op zaterdag contact met mij zou worden opgenomen.
Absolute onzin natuurlijk.
Medewerker 3 zaterdagochtend gesproken:
Ik had al sterk het gevoel dat medewerker 2 had gelogen en heb teruggebeld om te vragen hoe het nou zat. Mevrouw heeft haar excuses aangeboden want het klopte inderdaad niet. Een manager kon ik niet spreken want het was weekend. Ik heb haar verzocht voor mij uit te zoeken hoe ik het gesprek met medewerker 2 kan opvragen (moet kunnen volgens de Nederlandse wetgeving!). Ze zou hier na t weekend contact over opnemen.
Medewerker 3 (2e keer) Dinsdag ochtend:
Het is allemaal schijnbaar heel erg moeilijk. Volgens "haar collega" kan ik wel proberen een gesprek op te vragen maar is de kans dat het lukt erg klein wegens privacy van de medewerker (wat een onzin) én zijn managers tijdens de werkweek wél aanwezig maar is het volstrekt onmogelijk om er een te spreken (war bijzonder is want zaterdag zei ze nog dat de managers doordeweeks wel beschikbaar zijn). Het moet allemaal maar via het forum.
Ten eerste wil ik graag weten waarom geen enkele medewerker snapt hoe dingen werken en er eerder voor kiezen te liegen dan toe te geven dat ze iets niet weten. Een ander deel van de leugens lijkt uit odido policy voort te komen. Zo houden jullie mij als klant aan het lijntje met de belofte dat als ik terugbel er wel een manager beschikbaar is. Waarom gebeurd dit en is het niet makkelijker om hierover te klagen?
Daarnaast vind ik het erg kwalijk dat jullie actief liegen/ontmoedigen over het opvragen van gesprekken. Waarom doen jullie dat?
Ten derde valt het op dat ik enkel na het eerste gesprek een smsje kreeg waarin gevraagd werd om de medewerker te beoordelen. Waarom is dat?
En als laatste wil ik weten hoe jullie mij tegemoet gaan komen voor de periode die ik nu zonder internet zit. Dag 5 en de monteur heeft zojuist de kastjes vervangen maar dat heeft niet geholpen. "Ze moeten gaan kijken of het probleem verder in de lijn ligt".
Hoor het graag.