Beantwoord

aanpassen abonnement met aanbieding

  • 12 April 2024
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ik heb nu odido thuis met 1 Gbps data en thuis bellen vaste lijn, afgesloten met de aanbiedigs korting voor nieuw glasvezel
Nu gebruik ik mijn vaste lijn niet meer dus wil dat gaan opzeggen.
Ook heb ik 1Gbps internet maar hal meestal rond de 600kbps Dus overweeg dan maar te downgraden naar die waarde .

Kan ik dat zo maar doen of raak ik dan mijn kortingen kwijt?

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 13 April 2024, 10:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @bhennink 

Door je internetsnelheid aan te passen naar 400 Mbps vervalt de welkomstkorting niet maar door het opzeggen van vast bellen wel volgens mij.

Voor een confírmatie zou je kunnen wachten op een antwoord van een moderator.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @bhennink, ik geef je graag meer duidelijkheid! Als ik het goed begrijp wil je Vast Bellen verwijderen uit je pakket? Vast Bellen heeft dezelfde looptijd als je internetabonnement. Je kan Vast Bellen daarom nu nog niet uitzetten. Wil je het opzeggen? Dit kan vanaf 30 dagen voor de einddatum van je contract. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reputatie 2

Okee Ik ga dan even kijken wat voor mij het beste past als de eerste 8 maanden voorbij zijn wat snelheid aan gaat en kijk ik aan het einde van het jaar wat ik dan verder ga doen,
Ook kijken of Odidi dan een leuke verleng aanbieding doet om te zorgen dat ik voor mijn internet bij hen blijf;)

 

Reageer