Hierbij wil ik een klacht indienen, morgen is het 1 week dat ik GEEN TV en GEEN Internet hebt door een storing van Odido. Ik heb Meerdere keren gebeld elke keer krijgt ik andere antwoordt, wordt van kasje naar muur gestuurd door medewerkers, zeggen ja u kunt Gido bellen om te vragen naar de status van de storing , volgende dag brl ik Gido die zegt nee mevrouw Odido moet ons eerst een open ticket sturen dan kunnen we afspraak plannen , medewerkers liegen gewoon, waarom hoor ik dit vandaag pas en niet vanaf de eerste dag? Ook Zeggen ze afdeling klachten ga u terugbellen en wanneer ik weer bel en vraagt klopt het dat ik morgen door afdeling klachten teruggeld wordt want ik wil een klacht indienen, krijg ik te horen nee mevrouw een klacht indienen is alleen via community vraag me af waar zijn jullie mee bezig?? Waar blijft de service ?? Hoe kunnen jullie een klant zoo lang zonder tv en internet laten? Gelukkig heb ik onbeperkt internet op mijn telefoon dat ik kan op de social media. Nu vraag ik me af hoe lang moet ik nog wachten?? Wanneer wordt dit opgelost?? Krijg ik wel geld terug van jullie voor 1 week zonder TV en Internet??