Beantwoord

Onterechte factuur ontvangen

  • 9 April 2024
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Hallo, ik heb een tijd geleden mijn Odido voor thuis abonnement opgezegd omdat het na véle pogingen door support onmogelijk bleek te zijn om deze in “Mijn Odido” te koppelen. Nu krijg ik een e-mail over een factuur van €70 voor Odido voor thuis. Ten eerste kan ik deze factuur dus niet inzien omdat dit (inmiddels al lang niet meer bestaande) abonnement niet in Mijn Odido zit, en ten tweede begrijp ik niet waar deze factuur vandaan komt.

Kan iemand me hierbij helpen alsjeblieft?

Klantnummer KDV58829.

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 April 2024, 18:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @yasmineophetinternet 

Heb je het ontvangen apparatuur wel terug gestuurd? Dit zou een boete voor het niet retourneren van de modem/router kunnen zijn.

Reageer