Skip to main content
  • 2,659 Topics
  • 18,242 Reacties
2657 Topics
Overstapservice did not work
Hello, I have been struggling with this issue since the start of this year.Last year I have chosen the overstapservice to switch from KPN internet to Odido.In January my contract with KPN ended. I have a one-month notice period email from KPN. The day contract ended, I was still using the KPN modem, for work from home, and at some point the connection was lost.I realized, of course, KPN cut it since it was the last day of the notice period. So I pulled the new Odido modem out of the box, installed it and I was back online.Didn’t make much of it, in my mind everything was the way it should’ve been until I discovered, about a month later, that I did not receive an invoice from Odido but from KPN.Upon contacting both, I was told that Odido did not “cancel” the connection with KPN.What “cancel” really meant I still do not know, since my internet with KPN was canceled. This is the fact I could easily confirm by switching modems.Once the KPN modem is plugged in the connection is off and KPN customer service is unable to tell me what my assigned IP address is. “whoismyisp dot org” would confirm that my ISP is Odido once Odido modem is plugged back in. This was all happening earlier this year while I was still in possession of the KPN modem.KPN customer support would further insist, besides that my internet was not cancelled, but that I cannot cancel it myself due to overstapservice. And that the invoices will keep coming until the day Odido completes the overstapservice.Multiple attempts with Odido: A customer representative would promise to do something. I would wait a week. KPN would tell me it’s still not canceled. I’d call Odido again and again until finally one day I receive an email it’s canceled.The next invoice period, Odido sends me an invoice dating back in time, charging me retroactively.While KPN, at the same time, sends me the last invoice, keeping all the charges up to that point, double charging me for the internet I paid Odido, and mind you, an important fact, for internet they, KPN, did not deliver in the said period.I filed a request with my bank for a refund on unauthorized charges KPN made.Today I have KPN threatening incassoburaeu. While with Odido, I have support case under number 70702315 since May 7th, that nobody responded to, and a klacht from two days ago, that, again, nobody responded to yet.So here I am, here on the forums asking for help.KPN blames you Odido. They don’t care whether they delivered any service since the notice period ended. For them that is completely irrelevant. They claim, it was Odido’s responsibility to complete the overstapservice on time. And they are after the money from the period after the notice period ended, up until the day Odido finally completed the overstapservice.Will you do something about it Odido?
problemen glasvezel abonnement
Goedemorgen, Het gaat al mis sinds aanvragen van glasvezel. Ik moest verplicht over zonder dat ik dat wou. Mijn oude verbinding zou worden opgezegd. In de winkel werd er steeds gezegd je moet bellen. Maar vanwege alle vragen en een hoor probleem was dit voor mij niet mogelijk. Na een aantal keer is het dan toch gelukt dat een medewerker belde voor mij. Was hier erg blij mee. Dacht dat het geregeld was(1gb met wifi punt). Loop ik de winkel uit. Zie ik later dat het geannuleerd is. Terwijl we de stappen hebben gedaan die aan de telefoon gezegd werd. Dus ik na het weekend weer terug. Weer gebeld. Dit keer zou het gelukt moeten zijn. Installatie proces ging goed. Ik vroeg nog wat moet ik met oude apparaten doen. Hij zei mag je waarschijnlijk houden omdat het oud is. Ik heb verder ook geen mail gehad. In de mails die ik heb staat ook breng het naar een milieustraat. Ik heb nog in de gaten gehouden of ik een mail kreeg, ook ongewenste berichten maar niks gezien.m Nu zag ik laatst dat mijn abbonement 400mb is ipv 1gb. Ik dacht laat maar zitten want zoveel gedoe gehad ben blij dat het erop zit. Krijg ik nu vanochtend 2 emails. 1 dat ik het wifi punt niet heb teruggestuurd en of ik dat binnen 8 dagen wil doen. Prima. Ik wil de qr code open maar die werkt niet. Zegt is niet aangemaakt of al gebruikt. En tegelijk nog een email dat ik een boete krijg voor het niet terug sturen. Moet ik nu alsnog het wifi punt terug sturen en moet ik die boete betalen terwijl ik niet op de hoogte was? Alvast bedankt!
Tele2 / Odido / T-mobile neem afstand van ze!
link van mijn review; https://nl.trustpilot.com/reviews/66508298d283e027d74f0d6a klantnummer ; B0007051819 Ten 1ste had ik internet van Tele2 , Al 5 maanden instabiel internet!Ik heb vaak gebeld en telkens andere antwoorden, telkens dit is het goedkoopste wat u kunt regelen, maar op internet meerdere deals gezien van tele2 en Odido ! Daarnaast hadden ze geld van mijn rekening afgetrokken maar hadden mijn internet afgesloten!Vervolgens heb ik gelukkig dit terug laten boeken. Ik bedank de banken ook voor deze functie want we worden gewoon ge'scammed' door dit soort providers ! Ik heb ook na de overstap naar Odido vorig eind april dit weer gelijk laten stoppen omdat mijn internet was afgesloten! Telefonisch had ik maar 1 rekening openstaan die vervolgens zou gecorrigeerd worden met de instabiele internet maar ik had lange tijd instabiele internet! Ik heb ook meerdere modems gekregen wat ook niet hielp! Nu heb ik uit het niets 2 rekeningen openstaan en wordt er 1 maand gecorrigeerd??? Tevens de laatste 3/4 telefoontjes gingen ook om deze dingen en een retour label die ik voor de glasvezel modem van Odido zou krijgen! Tot de dag van vandaag had ik het niet gekregen!Nu krijg ik een email met je moet nog eens 75 betalen omdat je de apparatuur niet hebt terug gestuurd , maar met deze qr kon u dat doen? Helaas moet ik 1 ster geven ze verdienen niets!Tevens heb ik een prepaid simkaart bundel dit heb ik sinds mijn instabiele internet 5/6 extra keer moeten opwaarderen! Als ik een van hun mobiele abonnementen had , kreeg ik wel een vergoeding volgens hun aan de telefoon, maar waarom wordt dit niet gedaan met de anderen?? Ze willen met niets tegemoet komen , en helaas spelen ze onwetend aan de telefoon.Emails worden geblokkeerd na dat ze hebben ontvangen kreeg ik mail met deze mail gaan wij niet beantwoorden, u moet bellen.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen