Skip to main content
Beantwoord

Bijlages verzenden i.v.m. contractovername

I.v.m. contractovername heb ik van Odido een mail gekregen onder kenmerk 2309/78186511. Hierin wordt gevraagd om in een reply documenten aan te leveren. Wanneer ik dit doe, krijg ik echter een automatische reactie dat mijn mail niet in behandeling wordt genomen, ondanks dat ik qua bijlagelimiet aan de voorwaarden voldoe. Ook het online contactformulier werkt niet (Foutmelding 'er is iets mis gegaan’). Via welke weg kan ik de documenten dan bij Odido krijgen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@larslam 

De snelste manier is denk ik via een privé chat op X (Twitter) of Facebook.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21943 reacties
  • Antwoord
  • 21 juni 2025

Hallo ​@larslam 

De snelste manier is denk ik via een privé chat op X (Twitter) of Facebook.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 22 juni 2025

Hoi ​@larslam, ik geef je hier graag duidelijkheid over! Je zou moeten kunnen antwoorden op de e-mail. Mocht dit niet lukken, is het ook mogelijk via een privébericht op Facebook of X (Twitter). Daarnaast kan ik controleren of het toch binnengekomen is. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen