Skip to main content
  • 2,576 Topics
  • 17,733 Reacties
2574 Topics
problemen glasvezel abonnement
Goedemorgen, Het gaat al mis sinds aanvragen van glasvezel. Ik moest verplicht over zonder dat ik dat wou. Mijn oude verbinding zou worden opgezegd. In de winkel werd er steeds gezegd je moet bellen. Maar vanwege alle vragen en een hoor probleem was dit voor mij niet mogelijk. Na een aantal keer is het dan toch gelukt dat een medewerker belde voor mij. Was hier erg blij mee. Dacht dat het geregeld was(1gb met wifi punt). Loop ik de winkel uit. Zie ik later dat het geannuleerd is. Terwijl we de stappen hebben gedaan die aan de telefoon gezegd werd. Dus ik na het weekend weer terug. Weer gebeld. Dit keer zou het gelukt moeten zijn. Installatie proces ging goed. Ik vroeg nog wat moet ik met oude apparaten doen. Hij zei mag je waarschijnlijk houden omdat het oud is. Ik heb verder ook geen mail gehad. In de mails die ik heb staat ook breng het naar een milieustraat. Ik heb nog in de gaten gehouden of ik een mail kreeg, ook ongewenste berichten maar niks gezien.m Nu zag ik laatst dat mijn abbonement 400mb is ipv 1gb. Ik dacht laat maar zitten want zoveel gedoe gehad ben blij dat het erop zit. Krijg ik nu vanochtend 2 emails. 1 dat ik het wifi punt niet heb teruggestuurd en of ik dat binnen 8 dagen wil doen. Prima. Ik wil de qr code open maar die werkt niet. Zegt is niet aangemaakt of al gebruikt. En tegelijk nog een email dat ik een boete krijg voor het niet terug sturen. Moet ik nu alsnog het wifi punt terug sturen en moet ik die boete betalen terwijl ik niet op de hoogte was? Alvast bedankt!
Tele2 / Odido / T-mobile neem afstand van ze!
link van mijn review; https://nl.trustpilot.com/reviews/66508298d283e027d74f0d6a klantnummer ; B0007051819 Ten 1ste had ik internet van Tele2 , Al 5 maanden instabiel internet!Ik heb vaak gebeld en telkens andere antwoorden, telkens dit is het goedkoopste wat u kunt regelen, maar op internet meerdere deals gezien van tele2 en Odido ! Daarnaast hadden ze geld van mijn rekening afgetrokken maar hadden mijn internet afgesloten!Vervolgens heb ik gelukkig dit terug laten boeken. Ik bedank de banken ook voor deze functie want we worden gewoon ge'scammed' door dit soort providers ! Ik heb ook na de overstap naar Odido vorig eind april dit weer gelijk laten stoppen omdat mijn internet was afgesloten! Telefonisch had ik maar 1 rekening openstaan die vervolgens zou gecorrigeerd worden met de instabiele internet maar ik had lange tijd instabiele internet! Ik heb ook meerdere modems gekregen wat ook niet hielp! Nu heb ik uit het niets 2 rekeningen openstaan en wordt er 1 maand gecorrigeerd??? Tevens de laatste 3/4 telefoontjes gingen ook om deze dingen en een retour label die ik voor de glasvezel modem van Odido zou krijgen! Tot de dag van vandaag had ik het niet gekregen!Nu krijg ik een email met je moet nog eens 75 betalen omdat je de apparatuur niet hebt terug gestuurd , maar met deze qr kon u dat doen? Helaas moet ik 1 ster geven ze verdienen niets!Tevens heb ik een prepaid simkaart bundel dit heb ik sinds mijn instabiele internet 5/6 extra keer moeten opwaarderen! Als ik een van hun mobiele abonnementen had , kreeg ik wel een vergoeding volgens hun aan de telefoon, maar waarom wordt dit niet gedaan met de anderen?? Ze willen met niets tegemoet komen , en helaas spelen ze onwetend aan de telefoon.Emails worden geblokkeerd na dat ze hebben ontvangen kreeg ik mail met deze mail gaan wij niet beantwoorden, u moet bellen.
terugbetaling factuur
Hallo,Ik wil nogmaals aangeven dat ik ,sinds januari,bezig ben met een klacht.Ik kreeg een mail dat ik geld terug kreeg na een verrekening , 165 euro Toen dat niet kwam belde ik en bleek dat t een foutje was ,ik kreeg boete omdat apperatuur niet was teruggestuurd ,dus een nieuwe factuur van 165veuro betalen. Na vele keren contact met odido en medewerkers die eerlijk gezegd wel hun best deden , zeiden ze dat t alsnog werd gecorrigeerd ,boete ging weg ,maar er bleek ineens nog wat open te staan , uiteindelijk stond er dat ik 66 euro terugkreeg , toen dat niet kwam, weer bellen , en bleek er nog 15 euro open te staan ,dus werd t 51 euro . En ja hoor toen dat niet kwam belde ik weer en zeiden ze dat er een foutje was eb nig steeds 15 euro open stond, toen we erover eens waren dat dat al van die 66 euro af was ,werd ook de 15 euro weer verrekend ,gecrediteerd dus. Nu is 19 april die 51 euro overgemaakt maar tis nu 2 mei en nog steeds niks terug. Ik vind t zo slecht hoe alles is gegaan dat ik nu ook klacht indien bij geschillen commissie. Medewerkers doen hun best , zeggen ook dat t een zooitje is bij mijn factuurafhandeling.dus ben ni boos op hun hoor ,maar dit is nu 5 maanden al bezig , en ik heb 14 keer gebeld , en voel me echt voor de gek gehouden.had dit niet verwacht van een groot bedrijf als odido In mijn odido , heb ik screenshots gemaakt en ik gebruik dit om officiële klacht in te dien. Ook heb ik contact met kassa , die hebben mij teruggebeld en willen gesprek met mij ...de hele situatie heeft me tijd, stress en rotgevoel gegeven , Daarom wil ik nu doorgaan ,want telkens als odido zei ,nu is t opgelost, bleek t gewoon niet zo te zijn ,en ik maar wachten als een kneusje pfff nogmaals medewerkers respect voor hun , maar op 1 of andere manier ,gaat t steeds fout bij mij

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen