Skip to main content

Dit is mijn eerste storing, maar ik vind de berichtgeving hierover niet heel goed. er is wel topic maar hier wordt je nou niet echt wijzer van, communicatie is belangrijk mensen.

Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community

hier staat regio Rotterdam, maar kennelijk staat mijn huis hier toch niet? want op mijn adres is er geen storing bekend volgens de storing checker. We zijn inmiddels al paar uur verder en er is totaal geen update verstrekt met wat er is en wat er aan gedaan wordt. Dit hoort en kan zeker anders odido...

Hier exact dezelfde vraag, het is al vanaf vanochtend 09:45 ongeveer aan de gang in Rotterdam-Beverwaard, de storing checker waar niks staat over een storing en de informatie op bovengenoemde pagina is verschillend, vind de informatie die gegeven wordt vanuit Odido erg magertjes, 2 uur geleden met een laatste update, 2 uur! dit moet gewoon beter.

Ook hier in de wijk ( rotterdam) geen internet nog, ook hier rond 10:00 storing op getreden, maar nog geen uitzicht op werkende verbinding na 4,5 uur of update

Rotterdam ijsselmonde ook geen internet en tv hoop dat het snel gevonden word wat het is glasvezel 

Werkt normaal prima 

Dit is de eerst keer dat ik storing heb 

Ik krijg net te horen dat het internet en TV hier weer werkt

Hier werkte het rond 16:00 ook weer! 

Reageer