Skip to main content
  • 2,304 Topics
  • 16,397 Reacties
2303 Topics
Problemen t-mobile thuis
Hallo, Rond half april de overstap gemaakt van KPN naar T-mobile thuis, maar tot nu toe helaas nog weinig tevreden. Ik hoop dat het te verhelpen/verbeteren is, dus graag jullie tips! Anders is het na het "verplichte” jaar snel weer terug vrees ik want de lol gaat er zo wel een beetje af. WiFi: wisselende verbinding zelfs naast een wifi punt die goed bereik aangeeft of verbinding die helemaal wegvalt. Af en toe de melding op de laptop van geen internet wel wifi, ook na herstart. Daarnaast heb ik (met mobiel abo t-mobile) soms wel volle wifi terwijl mijn vriend die dan naast bij zit (met andere provider) dat niet heeft? Cloud opnemen: beeld en geluid lopen niet altijd synchroon. Geluid valt soms ineens weg tijdens terugkijken. Bij starten van terugkijken springt het meteen naar het einde van de opname en is alleen handmatig terugspoelen een optie om het alsnog te kunnen kijken. Als je dan per ongeluk weer helemaal naar het begin van de opname spoelt gebeurt hetzelfde opnieuw. Daarnaast verschil in snelheid van terugspoelen/doorspoelen, lijkt zenderafhankelijk. Melding tijdens terugkijken dat er fout is opgetreden, waardoor je moet afsluiten en opnieuw proberen. De verschillende problemen komen bij verschillende opnames voor. (kortom geen fan van deze dienst, waar we wel veel gebruik van willen maken) Streamen: streamen van tablet of mobiel naar de chromecast geeft bijna altijd problemen. Beeld hapert, geluid valt ineens weg terwijl beeld wel doorloopt. Dan moet je programma pauzeren, verbinding verbreken en opnieuw verbinden en weer starten om geluid terug te krijgen. Dit gebeurt met name bij gebruik van de smart view functie waarbij je het scherm van de tablet of smartphone spiegelt met je tv (omdat rechtstreeks streamen niet mogelijk is vanuit het programma). Al overgestapt op een hogere snelheid, maar zonder succes. Kortom: tips om dit soort “leed” te verzachten en het kijkplezier te vergroten zijn welkom! Groetjes!
Geen e-mail over wifi
Goedemiddag, Sinds twee dagen kan ik mijn zakelijke e-mails niet meer versturen of ontvangen op al mijn apple apparaten( iPhone, MacBook en iMac). Gmail en andere bedrijfs adressen werken op zowel wifi als hotspot, alleen van 1 bepaald bedrijf/server verschijnen er driehoeken met uitroeptekens naast de mailboxen. Als ik overschakel naar het netwerk van de buren of een persoonlijke hotspot maak met mijn telefoon en daar de computers mee verbind werken alle e-mail adressen wel. Ik heb geprobeerd SSL aan en uit te schakelen, en de poorten van inkomende en uitgaande mail naar tips online verschillende keren veranderd. Het probleem blijft bestaan, alles werkt totdat ik verbonden ben met het t-mobile thuis netwerk. Ik ben ingelogd op het modem op de firewall tijdelijk uit te schakelen, heb het modem volledig gereset, computers opnieuw opgestart en netwerk gegevens/lease vernieuwd. Zou het kunnen zijn dat T-mobile de specifieke internet server van dat bedrijf blokkeerd? Dat de mailserver geblacklist is aan jullie kant? Deze foutmelding krijg ik in mijn mail te zien: ‘’Time-out van de verbindingen met de server 'mail.darkpark.com' via de standaardpoorten’’. en als ik probeer te synchroniseren krijg ik; Time-out van de verbindingen met de server 'mail…..com' via de standaardpoorten. Selecteer een andere server voor uitgaande e-mail in de lijst hieronder of klik op 'Probeer later' om het bericht in de postbus 'Uitgaand' te bewaren tot het kan worden verstuurd. Alle in en uitgaande servers en bijbehorende wachtwoorden zijn juist ingesteld en up to date. Zonder het thuisnetwerk loopt alles namelijk soepel. Een andere server kiezen of smtp instellingen wijzigen haalt ook niks uit. Het advies van de klantenservice was mijn vraag hier te plaatsen. Ik ben erg benieuwd of iemand dit ook eens gehad heeft of dat er een oplossing voor is. Groetjes Mitch

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen