Skip to main content
Beantwoord

geen wifi


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds maandag hebben we geen internetverbinding. Via diverse apparaten wel aangesloten op de wifi. Melding is dat er geen internetverbinding is en we hebben geen TV. 

Er is een monteur geweest, maar binnen was alles goed.. 

Hoelang duurt het voordat we weer werkende wifi hebben?

Op de router:

  • rood wereldbolletje ipv groen
  • andere bolletjes zijn groen
  • Er is geen storing in de buurt bekend

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @Deeeems, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent. 

Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met ons en dit is voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling. Aangezien de verbinding binnen helemaal in orde is, hebben zij dit nu voor je doorgezet naar de netwerkbeheerder. Deze zal dit verder oppakken en ervoor zorgen dat de glasvezellijn hersteld wordt. Hoe lang dit precies gaat duren is echt afhankelijk van de netwerkbeheerder. Zodra we een update van ze krijgen, zullen we dit gelijk aan je latern weten! 

Bekijk origineel

3 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2024

Hi @Deeeems, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent. 

Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met ons en dit is voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling. Aangezien de verbinding binnen helemaal in orde is, hebben zij dit nu voor je doorgezet naar de netwerkbeheerder. Deze zal dit verder oppakken en ervoor zorgen dat de glasvezellijn hersteld wordt. Hoe lang dit precies gaat duren is echt afhankelijk van de netwerkbeheerder. Zodra we een update van ze krijgen, zullen we dit gelijk aan je latern weten! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 januari 2024

We zijn hier nu al een week met bezig, dus ook een week geen TV.. ik vind dit allemaal wel erg lang duren. Ook omdat niemand weet hoelang het duurt als je belt of er naar vraagt. We moeten wel gewoon betalen dus vind dat dit wel sneller opgelost kan worden.

Ik weet nu nog steeds niks en zijn een week verder..

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 22 januari 2024

Hi @Deeeems, we hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Op dit moment zitten we op twee, ik ga er vanuit dat het spoedig opgepakt wordt. Mijn excuses voor het ongemak! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen