Beantwoord

geen wifi

  • 19 January 2024
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds maandag hebben we geen internetverbinding. Via diverse apparaten wel aangesloten op de wifi. Melding is dat er geen internetverbinding is en we hebben geen TV. 

Er is een monteur geweest, maar binnen was alles goed.. 

Hoelang duurt het voordat we weer werkende wifi hebben?

Op de router:

  • rood wereldbolletje ipv groen
  • andere bolletjes zijn groen
  • Er is geen storing in de buurt bekend

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 19 January 2024, 14:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Deeeems, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent. 

Ik zie dat je hier al contact over hebt gehad met ons en dit is voor je doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling. Aangezien de verbinding binnen helemaal in orde is, hebben zij dit nu voor je doorgezet naar de netwerkbeheerder. Deze zal dit verder oppakken en ervoor zorgen dat de glasvezellijn hersteld wordt. Hoe lang dit precies gaat duren is echt afhankelijk van de netwerkbeheerder. Zodra we een update van ze krijgen, zullen we dit gelijk aan je latern weten! 

We zijn hier nu al een week met bezig, dus ook een week geen TV.. ik vind dit allemaal wel erg lang duren. Ook omdat niemand weet hoelang het duurt als je belt of er naar vraagt. We moeten wel gewoon betalen dus vind dat dit wel sneller opgelost kan worden.

Ik weet nu nog steeds niks en zijn een week verder..

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Deeeems, we hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Op dit moment zitten we op twee, ik ga er vanuit dat het spoedig opgepakt wordt. Mijn excuses voor het ongemak! 

Reageer