Skip to main content
  • 618 Topics
  • 4,560 Reacties
618 Topics
Al zeker 6 weken geen vaste telefonie
Na meerdere keren vastlopende modem is er besloten een monteur langs te sturen. Meer dan een modemswap kon die goede man niet doen en ook niet met het gewenste resultaat - een dag later was de modem weer vastgelopen. Helaas is toen ook de provisioning van VOIP fout gegaan - met als gevolg dat de vaste lijn niet meer bereikbaar was. Dat was 3 oktober 2020. Sindsdien nog een keer een monteur langs gehad die welwillend een modemswap kwam doen, maar niets voor elkaar kreeg. Nu imiddels 18 november krijg ik te horen dat men heeft uitgevogeld dat het een “algemene storing is in Vught en Tilburg met het provisionen van de VOIP”… Voorzichtig vraag ik voor de zeker 10e keer of men weet hoe lang de storing duurt, maar wederom hetzeflde antwoord als altijd - men is er met man en macht mee bezig, maar weet niet hoe lang het zal duren. Ik heb toen maar eens gevraagd of ik de vaste lijn met nummerbhoud kon opzeggen - maar daar wist men niets van. En of ik een formele klacht kon indienen -maar je raadt het al, dat kon niet…. want… “Het betreft een algemene storing en daar accepteren we geen klachten over”…. Ondertussen redelijk gewend aan alle afwimpeltechnieken van de klantenservice, probeer ik er doorheen te komen, maar de medewerker is kennelijk goed getraind en gewend aan klagende klanten - ik kom er niet doorheen. Veel meer dan begrip voor mijn onvrede krijg ik niet. Op dit forum dan wellicht toch nog eens de vraag of het mogelijk is om een klacht in te dienen over de dienstverlening van T-Mobile? Ik vrees het ergste als ik alle ellende van anderen hier lees, maar ik zou het graag proberen. Waar kan ik mijn klacht naartoe sturen, per mail, aangetekende brief of fax? :) Een al 20 jaar tevreden klant van t-Mobile mobiel, maar ontevreden t-Mobile Thuis klant.
Vaste telefoon doet het niet, en tv hapert/doet het niet
Hallo allemaal, Wij zijn inmiddels al langer dan een maand bezig om onze problemen op te lossen. Het begon met een haperende tv en wegvallend internet. Na veel telefoontjes werd er de nieuwste router beloofd (Zyxel). Deze zou naar ons opgestuurd worden. In plaats van de router werd er een nieuw tv kastje naar ons opgestuurd. Kan gebeuren natuurlijk, we houden nog de oude entone dus vervanging daarvan door de amino kan geen kwaad. Na weer een aantal belletjes later kregen we wel de router opgestuurd. De monteur van Guidion kon helaas pas een week nadat de router binnen was gekomen. Nadat hij de router had opgehangen (vorige week vrijdag) doet onze vaste lijn het niet meer. Hij zei dat dat een paar uur kon duren, maar helaas nog steeds niks een week later. Kunnen jullie zien of deze wel correct aangemeld is? De wifi is sinds de nieuwe router is opgehangen maar 2x wegvallen, en is ook nog is sneller. Dat is dus wel een pluspunt. Helaas geeft onze (Philips) TV aan als je het kastje aanzet dat het '’apparaat niet wordt ondersteund'’. Daardoor kunnen we geen tv kijken via het kastje. Streamen via TV Anywhere lukt wel. We zijn er achtergekomen dat het kastje wel werkt via onze Samsung TV, dus het lijkt erop dat het ook echt aan de tv ligt.. We vroegen ons af of iemand hier misschien een oplossing had om wel tv te kunnen kijken via het kastje ondanks dat de tv aangeeft dat het apparaat niet wordt ondersteund op de tv, in plaats van dat we een nieuwe tv moeten kopen. We betalen nu dus ook al een maand voor diensten die niet (optimaal) werken.. Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen!
Mijn vaste telefoon werkt al 3 maanden niet
Help !!! Help !!! Mijn vaste telefoon werkt sinds de aansluiting niet,13 juli 2020 (dus al 3,5 maanden !!!). Ik kan niet bellen en gebeld worden. Hiervoor heb ik 14 keer de klantenservice gebeld, maar als ik de klantenservice bel dan wordt elke keer een ticket aangemaakt en deze wordt vervolgens na 15 dagen door de technische dienst afgesloten!! Ik krijg helemaal geen bericht over de status van mijn klacht en moet ik weer de klantenservice bellen. Ik heb ook 3 keer een klachtbrief gestuurd naar de klantenservice, maar kreeg een automatische bericht dat ze door grote drukte mij na 6 dagen pas kunnen bellen. Vervolgens neemt niemand contact met me op !!!!! wat een slechte service van T-Mobile. Er is een keer een monteur van Gudion geweest en die heeft alles nagecheckt en kan mijn probleem niet oplossen !! Ik ben het nu spuugzat en heb zo spijt dat ik overgestapt ben naar T-mobile !!! Bij mijn vorige provider SOLCON wordt je meteen geholpen door de technische dienst, maar bij T-mobile neemt niemand contact met je op van de technische dienst !!! Een medewerker van de klantenservice adviseerde mij i.p.v mijn problemen op te lossen een klacht te plaatsen op sociaalmedia of T-Mobile Community. Hij hoopt dat ik zo de aandacht kan trekken en eindelijk misschien geholpen kan worden. Dit is toch belachelijk !!!! en omgekeerde wereld. Mijn laatste ticket staat bij jullie nog open maar ben bang dat het weer door technische dienst afgesloten wordt zonder het probleem op te lossen. Ik hoop dat u eindelijk een klant serieus gaat nemen die sinds 13 juli 14 keer gebeld heeft !!!!
Problemen bij vaste telefoon
Dears I would like to find a solution to solve the problem with my landline phone. To explain : I moved to my house in October 2019 and started to use T-Mobile at this time. For about one or 2months, I did not have any issues (to be honnest, the installation was not the best installation that I had with an internet supplier, we had to contact technical service and even KPN...but at the end, it was OK). I don't know exactly when the problem really started but I suspect in November. From this date, I was able to call (in the Netherlands or to other european countries) but impossible to receive any calls. I contacted several times the technical service of T-mobile. They have already changed the modem 2 times (so it is my 3rd Zyxel modem, exactly same model) but each times it is the same problem. I am still not able to receive any calls. Last time, the technician who came at home tested his own phone and it is clear that the problem does not come from the cable or does not come from the phone feature (I have 2 phones : one Philipps and a new one Gigaset). The call signal arrives to the modem (we can see the light blincking) but the call does not arrives to the phone. A technician has also tested to make the transfert from the landline phone number to my mobile and in this case, I can receive the call on my mobile. Mid March, I contacted again the technical service to share a post that I found on the community where people explained that they had same problem as I have and in the post, an update of the modem may be required. The T-mobile employee explained that he would share the post and the proposed solution with the technical service. I received the typical email from T mobile that I would be contacted within 5 days. One month later, still no news from T-mobile and of course problem still not solved. Please, can you tell me how to solve this issue and how to force T -mobile to take actions and to solve this problem ? Thanks a lot for your information and help
Voip op Zyxel T-50
Glasvezelabo afgesloten bij T-Mobile Thuis, met internet en TV, geen telefonie, met Zyxel T-50. Gebruik voor telefonie al jaren 12voip. Bij het aansluiten kom ik tot de ontdekking dat T-Mobile de poort 5060 voor voip blokkeert. Tientallen topics afgestruind, het wordt me duidelijk dat TM de poort “reserveert voor eigen gebruik". Ik kom allerlei oplossingen tegen: 1. de één gebruikt een eigen modem. 2. Een ander gebruikt een ATA met een andere poort, en stelt een poortforward in op de Zyxel. 3. Weer een ander deed niets en het werkt gewoon. 4. Ingewikkelde configuraties met extra apparaten en instellingen. Ik ben niet zo onderlegd in netwerken, maar kan bijv. wel een menu instellen of een export-file van een fritzbox bewerken en re-uploaden. Mijn situatue: ik heb het Zyxel t-50 modem met daarachter een Fritzbox 7170. Op de FB zitten 2 analoge telefoons aangesloten. Internet en TV gaan via de Zyxel en werken prima. Omdat de Zyxel-telefoonpoorten in het menu geblokkeerd staan, moet ik voip noodgedwongen via de FB laten lopen. De FB zit met een gewone UTP-kabel in LAN1 aan de Zyxel. Uitbellen via 12voip gaat prima. Gebeld worden via mijn nummer bij CheapConnect gaat niet. Mijn vraag: hoe krijg ik dit werkend? Deel van de oplossing: CheapConnect stelt ook andere poorten beschikbaar. Maar hoe krijg ik dat aan de praat in de fritzbox en de Zyxel? Na een dag lang tientallen variaties op instellingen geprobeerd te hebben, werkt het nog steeds niet. Kan iemand het in gewone taal en liefst met enkele screenshots van instellingen, uitleggen? Als het al mogelijk is?

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen