Begrijp ik goed dat je meerdere programma's hebt opgenomen op je TV Box, maar dat je er maar 1 kan zien en afspelen? Als dit inderdaad het geval is, kun je de TV Box dan een reset geven? Klik hier om te lezen hoe je dat doet. Kom je er niet uit, of heeft het niet geholpen: geef een seintje! Dan kijken we samen verder naar een oplossing.
Zullen we de vragen over jouw TV Box behandelen in jouw andere topic hierover? Dat is beter voor het overzicht, en zo weet je zeker dat je een goed en eenduidig antwoord krijgt. Ik help je daar graag verder met jouw TV-vragen!
Ik zie dat we dit hebben opgepakt en het probleem lastiger blijkt dan gedacht. Hier hebben we een specialist bijgevraagd en deze heeft het nu in onderzoek. Zodra we meer weten, geven wij een update via e-mail!
Wij hebben nog steeds geen telefonisch bereik op onze thuistelefoon. Inmiddels zijn we bijna een maand overgestapt naar t-mobile. Het probleem zou opgelost worden maar tot op heden na bovenstaand bericht niets meer vernomen. Zou fijn zijn als we hier spoedig iets over vernemen.
Ik had je graag nu al een oplossing geboden! Zo te zien zijn onze techneuten achter de schermen nog druk in de weer om dit voor je op te lossen. Zodra er een update volgt, laten we je dit graag weten. Excuses voor het ongemak!
We zijn inmiddels 17 dagen verder weer......eind mei zijn we overgestapt en nog steeds geen thuistelefoon verbinding! Inmiddels raakt ons geduld wel een beetje op. We betalen niet veel 2,50 per maand maar dan verwacht ik wel een werkend iets. En een beetje info wat er achter de schermen gebeurd, want in onze ogen gebeurd er weinig en ook geen contact met ons.
waaarom geen reactie? Andere mensen krijgen van jullie wel reactie.......
Weet dat de klantenservice er voor je is. Ik heb direct je dossier doorgelezen, maar op dit moment is er nog geen update. Zodra we meer weten zullen we je via telefoon/e-mail op de hoogte houden. Bedankt voor je geduld tot nu toe. Je kan hier altijd navraag doen, al heb ik niet altijd meer info.
Hoi, heb sinds enig tijd geen vaste telefonie verbinding meer. Ik krijg een in gesprek toon als ik wil bellen. Ook als ik naar het vaste nr bel krijg ik gelijk voicemail, de lijn gaat dus niet over. Krijg hiervan direct een melding in mijn email dat er gebeld is naar mijn vaste nr.
Kunnen jullie hier naar kijken aub, heb modem al gereset maar mag niet baten?
Â
Hoi
Mocht het ook hierna nog niet verholpen zijn, plaats dan zeker weer een berichtje hier, dan pakt Ă©Ă©n van ons het zo snel mogelijk voor je op.
Â
Hoi Jason, bedankt voor je bericht maar ik heb uiteraard al deze punten allemaal al gedaan zonder oplossing. Het rare is dat ik dus wel een email krijg met een bericht dat ik ben gebeld maar de telefoon gaat gewoon niet over en als ik zelf wil bellen hoor ik een in gesprek toon.
lijkt wel of er een harde doorschakeling in het systeem staat want zelf heb ik doorschakelen uit gezet alleen naar voicemail.
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.