als je het belt geeft het : het nummer dat u belt is niet in gebruik
Hallo
Ben je een nieuwe klant of ben je al langer klant?
Indien je een nieuwe klant bent kijk dan eens in je T-Mobile thuis account onder abonnementen of vast bellen actief is of in behandeling?
nieuwe klant en heb net bericht gekregen dat : Vanaf nu kun je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt!
Ik ben vorige week aangesloten en had hetzelfde probleem. Na diverse tevergeefse telefoontjes met de klantenservice hebben ze daar een ticket voor de “back office” aangemaakt. Die afdeling kun je als klant (blijkbaar) niet benaderen en je krijgt ook geen feedback van ze, maar na enkele dagen werkte mijn vaste lijn opeens op het vertrouwde nummer (nummerbehoud).
kan het zo zijn dat zij dit vanaf dit medium oppikken ?
Jazeker, vanaf morgen zijn de moderators er weer maar de aanvraag staat onder abonnementen nog in behandeling?
Modem herstarten of de andere PHONE poort proberen helpt niet?
Met tmobile, router herstart, het werkt nu weer
Wat ontzettend fijn om te lezen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.