Skip to main content

 als je het belt geeft het : het nummer dat u belt is niet in gebruik 

Hallo @ceesdk 

Ben je een nieuwe klant of ben je al langer klant?

Indien je een nieuwe klant bent kijk dan eens in je T-Mobile thuis account onder abonnementen of vast bellen actief is of in behandeling?


nieuwe klant en heb net bericht gekregen  dat  : Vanaf nu kun je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt!


Ik ben vorige week aangesloten en had hetzelfde probleem. Na diverse tevergeefse telefoontjes met de klantenservice hebben ze daar een ticket voor de “back office” aangemaakt. Die afdeling kun je als klant (blijkbaar) niet benaderen en je krijgt ook geen feedback van ze, maar na enkele dagen werkte mijn vaste lijn opeens op het vertrouwde nummer (nummerbehoud).


kan het zo zijn dat zij dit vanaf dit medium oppikken ?


@ceesdk

Jazeker, vanaf morgen zijn de moderators er weer maar de aanvraag staat onder abonnementen nog in behandeling?

Modem herstarten of de andere PHONE poort proberen helpt niet?


Met tmobile, router herstart, het werkt nu weer


Wat ontzettend fijn om te lezen @ceesdk! Dankjewel voor deze fijne terugkoppeling. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het dan zeker even weten. Ik help je heel graag. Voor nu een heel mooi weekend gewenst! 🎈