Skip to main content

Hallo

Gister zijn hebben we een upgrade van het netwerk gekregen naar 1 Gb, alles werkt op de vaste telfoon na. proberen te bellen geeft ingesprek toon, bellen naar ons nummer geeft nummer niet in gebruik

Op de website zie ik ook opeens staan nummer in bestelling, het is juist de bedoeling het nummer te behouden

Wat is hier aan de hand?

 

Peter

Hallo @pvdveennl 

Onder abonnementen bij vast bellen staat er aanvraag in behandeling? Soms kan het eventjes duren voordat de vaste telefonie het doet.


Ik had dat vorige week ook, net als iemand anders:

 


Hallo @pvdveennl 

Onder abonnementen bij vast bellen staat er aanvraag in behandeling? Soms kan het eventjes duren voordat de vaste telefonie het doet.

Nee daar staat niet aanvraag in behandeling wel zie ik onder gebruikers kosten staan ‘nummer in bestelling’ naast ons eigen nummer, maar  ik heb geen nieuw nummer besteld


ik heb via FB chat contact gehad met de klanten service en die hebben een aanpassing gedaan. Daarna werkte de vaste lijn weer


Super fijn om te lezen dat de vaste lijn weer werkt @pvdveennl! Merci voor deze update. Als jij verder nog vragen hebt, laat het dan zeker weten. Dan help ik je graag verder!