Mijn ouders zijn sinds een week aangesloten op T-mobile glasvezel alles in 1. Helaas werkt de vaste telefonie nog niet. Vorige week heb ik 2 maal contact gehad met de klantenservice en de nodige handelingen verricht om het modem te resetten. Ook is er meermaals een reprovision uitgevoerd. Uiteindelijk is het doorgezet naar de Technische dienst. Tot op heden toe heb ik nog niets gehoord en werkt de vaste telefonie ook nog niet. Mijn vader heeft wel een mobiele telefoon, maar mijn moeder niet. Daar ze niet altijd samen thuis zou, zou het fijn zijn als er snel een oplossing komt. Zou iemand dit met spoed op kunnen pakken? Alvast bedankt. ps. dit gaat niet over mijn eigen aansluiting (het klantnummer is dus anders als van deze account).
Hoe weten ze nu welk probleem van wie ze op moeten pakken, denk niet dat T-Mobile je ouders kent zoals jij en weet waar ze wonen.
Hoi
-postcode en huisnummer
-geboortedatum contractant
-laatste vier cijfers IBAN
Zodra ik dit binnen heb, check ik zo snel mogelijk hoe ik jullie ga helpen!
Hoi
ik heb ook nog steeds niet na installatie op 30 dec 2021 vaste telefonie.
ik heb de modem al een paar keer gereset
telefoon al geprobeerd op de andere poort aan te sluiten
stekker van de telefoon er een tijdje uitgehaald en na een aantal minuten er weer in gedaan.
lampje van de telefonie brand wel.
de datum van installatie is wel eerder dan gepland en internet en tv doen het prima maar vandaag had het moeten werken maar helaas dat is niet zo.
al een paar keer telefonisch contact gehad met de klanten service maar ook die hulp heeft nog niet mogen baten.
wat moet/ kan ik nu nog doen het is namelijk best wel vervelend niet bereikbaar zijn op het vaste nummer
Hoi
hallo
ik heb het gecontroleerd en het werkt inderdaad.
bedankt.
Gr. Ronald
Hoi
Een prachtig, gezond weekend toegewenst!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.