Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
Ik heb gebelt om mn kastje om te wisselen van harddiskrecorder naar eentje zonder, ik zou meteen een retour doos krijgen, dit heb ik niet gekregen en moest er zelf achteraan, waardoor ik 2 maanden extra heb moeten betalen!! Ik gebruikte heel die box geen eens en ik vind het niet mijn fout. Ik wil graag dat mijn factuur van deze maand en vorige maand word aangepast! €65,- voor internet en tv vind ik echt absurpt! Plus mn wifi valt elke dag weg. Ik ben hier niet blij mee!
Hallo, Vandaag is de aansluitdatum van mijn T-Mobile thuis internet. Mijn modem is aangesloten via de telefoonkabel, maar het WAN lampje blijft knipperen. Ik heb geen internet verbinding. Wat kan ik doen? Groet, Tommy
Aanstaande vrijdag is de overstapdatum naar t-mobile thuis en ik zou 4-7 dagen vantevoren een installatiepakket moeten ontvangen. Dit heb ik echter nog niet. Ik heb ook geen track en trace code ontvangen. Wanneer kan ik het pakket of code verwachten?
Goedemiddag. De vermoedelijke aansluitdatum van T mobile thuis is 10 april maar ik kreeg net bericht dat ik per 25 maart de opzegging bij ziggo is. Ik ben beetje blond maar wij zitten dan 2 weken zonder internet/tv/telefoon ? Dit kan toch niet de bedoeling zijn vooral met afstuderende kinderen die internet hard nodig hebben. Met vriendelijk groet Miranda
Beste, Ik heb een cat6e kabel van de meterkast naar zolder liggen. Hoe kan ik via die ene kabel zowel internet en TV o zolder krijgen? Ik lees dingen over de kabel splitsen, maar hoeveel hou ik dan van de 500mb abonnement over via een cat6e kabel? Enig idee of er plannen zijn om op hetzelfde systeem als kpn over te gaan, daar kan wel alles over 1 kabel zonder te splitsen.
mijn pakket is 13 november aangesloten, maar status is niet bijgewerkt en kan geen klantvoordeel activeren.
[Ticket#2019020211011318] Defecte Interactieve TV Box Eind januari heb ik veel vuldig contact gehad met de helpdesk omdat mijn settopbox van entone (met opneemfunctie) voor de tweede keer in een jaar slechts 480p beeld door geeft. De eerste is dus vervangen en nu heb ik hetzelfde probleem. Alle protocollen met de helpdesk doorlopen en uiteindelijk ontving ik op 6 feb 2019 een bericht dat ik mij geen zorgen hoef te maken. Een nieuwe settopbox is onderweg..... Tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen. Helaas. De mededeling dat de wachttijd bij de telefonische helpdesk helaas langer duurt dan dat ik gewend ben is niet juist. Ik ben namelijk een lange wachttijd gewend. Daarom maar de chat gestart...hierbij kreeg ik het verzoek het later nog eens te proberen...Nu dus maar het forum op...... Wat verwacht t-mobile van haar klanten? Betalen!! Incasseren van maandelijks t-mobile thuis en 3 mobiele abonnementen, dat loopt echt perfect!! Ik verwacht (eis) een spoedige oplossin
Hallo, Ik heb vandaag mijn T-Mobile thuis pakket voor internet ontvangen, alleen was het zegel al verbroken vannde doos met modem. In deze doos zit het briefje met alle netwerknamen en wachtwoorden. Wat moet ik hiermee? Mvg
Hallo, Vandaag een mail gekregen van jullie dat ik het internet vandaag al kon aansluiten. Echter werkt dit niet. Zouden jullie willen meekijken wat hierin fout gaat? Groetjes Vanessa
Tv-programma's zijn nooit succesvol geweest,wat kan ik doen,mijn nederland niet goed,ik heb Klantenservice gebeld, maar ook niet gelukt!
Hoi, Ik wil graag T-mobile thuis laten installeren op mijn nieuwe adres waar ik per 15 maart ga wonen. Momenteel woont daar nog een ander gezin. Ik wil graag op de datum van intrekken aangesloten worden, maar wil niet de huidige bewoners lastig vallen met post o.i.d. Kan dit voorkomen worden en toch de aanvraag doen? Mvg, Demy
T-mobile heeft mijn abonnement bij Ziggo opgezegd. Ziggo geeft aan dat dit niet goed is gebeurd en brengen nog steeds kosten in rekening. Is het mogelijk om het bericht wat door t-mobile naar ziggo is verstuurd, in te zien.?
Ik heb onlangs een andere provider gekozen en deze heeft (succesvol) bij T-mobile aangegeven dat ik mijn abonnement beëindig. Dit kreeg ik toen via T-mobile ook bevestigd. Echter kreeg ik twee dagen geleden een e-mail van T-mobile waarin staat dat ik mijn T-mobile abonnement hou. Op mijn persoonlijke T-mobile account staat gewoon nog de bevestiging van annulering zoals verwacht. Hoe kan dit?
6feb zou ik aangesloten zijn met t-mobile thuis, nu 13 feb nog steeds niet en dat zal nog wel even duren. Mijn vraag hoe kunnen wij het contract beeindigen omdat t-mobile zijn beloofde diensten niet kan nakomt
Hallo, Afgelopen zaterdag is bij ons de monteur geweest i.v.m. de installatie van interactieve televisie en internet (glasvezel). Ik had 4 kastjes besteld voor de televisieaansluiting. Die zijn goed geïnstalleerd. Maar eigenlijk meteen al toen de monteur binnen kwam zei hij, ik ga niet onder de grond. Want de kabel kon niet door een lose leiding worden getrokken omdat deze er niet was. Maar nu zitten wij met een kabel dwars door onze woonkamer, wat natuurlijk niet kan. Ik heb wel betaald voor de extra werkzaamheden maar we hebben nog steeds een kabel door het huis lopen. En de optie langs de plinten was er ook niet dus moet het via de kruipruimte. Ons verzoek is dan ook om z.s.m. een monteur langs te sturen om de kabel via de kruipruimte te plaatsen.
Omdat Ziggo onze telefoonlijn heeft afgesloten ,moeten wij tot 8januari wachten ,voordat het hersteld wordt.Dat houdt in dat er geen WiFi is en wij nu zonder verwarming zitten,want Toon werkt niet.Geen radio,geen tv,geen internet,geen huistelefoon wij hebben spijt van onze overstap ,door de slechte service die we krijgen
Ik wil graag mijn modem gaan aansluiten, maar tref de volgende beginsituatie aan. Kan iemand mij adviseren hoe ik e.e.a. Moet aansluiten?
Voor 3 dagen heb ik geen internet thuis !! Om de tmobile-hotline te bereiken, is Dream. Mijn router steekt WAN en INTERNET niet aan, wifi en stroom branden zonder problemen. Ik reset de router naar de fabrieksinstellingen, reset 10 seconden, controleer de bedrading, alles is in orde en het internet is nog steeds weg. Wat u moet doen, behalve de hotline bellen waarop u toch niet kunt praten omdat het nog steeds druk is en u mij naar de tmobile-website stuurt. Eng.... For 3 days I have no internet at home !! To reach the tmobile hotline is Dream. My router does not light WAN and INTERNET, wifi and power are burning without a problem. I reset the router to the factory settings, reset 10 seconds, checked the wiring everything is fine and the internet is still gone. What you need to do, except to call the hotline on which you can not talk anyway because it is still busy and you send me to the tmobile website.
Goedenavond, Op 20 oktober 2018 heb ik een abonnement afgesloten voor glasvezel/internet en tv. Helaas heb ik nog geen glasvezel aansluiting. Er is een monteur langs geweest van Guidion die de installatie niet kon voltooien, daarvoor zou eerst Reggefiber langs moeten komen. Na meerdere malen contact gehad te hebben met T-mobile, en Guidion, is er een eenzijdige afspraak gemaakt door T-mobile om Reggefiber de eerste stap van de glasvezel installatie te laten komen verrichten. Dit zal moeten plaatsvinden op 6 februari 2019. 3+ maanden na de aanvraag, en op een moment dat ik niet thuis ben. Dit zal helaas betekenen dat alles weer uitgesteld gaat worden. Kan iemand mij helpen?
Op 17 januari 2019 heb ik mijn abonnement aangevraagd voor My T-Mobile thuis. De meest vroege leverdatum zou 30 januari 2019 zijn. Nu ging 30 januari voorbij en heb ik een dag later naar T-Mobile en naar Gideon gebeld, waarbij ik constant werd doorverbonden tussen de organisaties, Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd en niemand kon vinden waar mijn ticket was. Conclusie, er moest een nieuw ticket gemaakt worden omdat er met mijn vorige aanvraag niks is gedaan. Dus ik kan weer 2 weken wachten. Nu is er wel een afspraak gepland voor over 5 dagen maar ik vind dit erg slechte service en ik zit er ook over na te denken om alsnog over te stappen naar een andere provider. Ik heb voor de 30e ook nog contact gehad via de chat met een medewerker maar ook daarvan werd ik niet veel wijzer. Misschien een nieuw iemand die niet weet hoe zij met klanten om moet gaan? Ik ben al jarenlange klant bij T-Mobile voor mijn mobiele abonnement en daar had ik nooit klachten. Nu dus wel, Ik moet nu alles
Op het bericht van gisteravond kon ik niet meer reageren, dus bij deze post ik hem nog een keer. Aangezien het lampje nog steeds niet brand (nieuwe tmobile thuis klant). Ik ga zometeen naar mijn werk, maar zal mijn modem aan laten staan. Goedenavond, Vanmorgen een aantal keer geprobeerd om T-Mobile thuis te installeren. Echter lukt dit niet. Het WAN lampje op mijn modem wil maar niet gaan branden. Wel brand het WIFI lampje (knippert soms ook), maar daar heb ik natuurlijk niets aan. Mijn Ziggo zou morgen opgezegd worden en jullie hadden mij juist beloofd op 7-2-2019 al gebruik van jullie diensten te kunnen maken, zodat ik niet zonder zou komen te zitten... wat nu dus toch het geval is. Ik heb het een uur geleden weer geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Hoe gaan we dit zsm oplossen? Ik zit zonder internet én televisie. Mijn hele ziggo pakket heb ik namelijk al terug gestuurd. Dit omdat ik mijn televisie moest verplaatsen (coax zit aan de andere kant van de woonkamer dan
Goedemorgen, Binnenkort ontvangen we de monteur voor het alles-in-1 pakket met glasvezel. Op dit moment zijn we het huis aan het verbouwen en ik wil graag de kabels netjes weggewerkt hebben. Ik wil dus al een kabel gaan trekken van de plek waar de modem komt te hangen (ik verwacht de meterkast) naar de woonkamer waar de televisie komt te staan. Doe ik dit nu, dan kan ik de bekabeling netjes wegwerken achter de plint ipv bovenop de plint. Mijn vraag daarom, wat voor UTP-kabel kan ik hier het beste voor gebruiken? En welk type zal -als we het over laten aan de monteur- de monteur gebruiken? Met vriendelijke groet, VK
Goedenavond, Vanmorgen een aantal keer geprobeerd om T-Mobile thuis te installeren. Echter lukt dit niet. Het WAN lampje op mijn modem wil maar niet gaan branden. Wel brand het WIFI lampje (knippert soms ook), maar daar heb ik natuurlijk niets aan. Mijn Ziggo zou morgen opgezegd worden en jullie hadden mij juist beloofd op 7-2-2019 al gebruik van jullie diensten te kunnen maken, zodat ik niet zonder zou komen te zitten... wat nu dus toch het geval is. Ik heb het een uur geleden weer geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Hoe gaan we dit zsm oplossen? Ik zit zonder internet én televisie. Mijn hele ziggo pakket heb ik namelijk al terug gestuurd. Dit omdat ik mijn televisie moest verplaatsen (coax zit aan de andere kant van de woonkamer dan de wand contactdoos) om gebruik te maken van jullie modem. Met vriendelijke groet, Priscilla Bos
Beste, Zou iemand van het T-Mobile team kunnen kijken waarom mijn oplevering zo lang duurt voor de vaste diensten thuis? naar mijn weten zou het internet signaal ook op een andere aderpaar geleverd kunnen worden? alvast bedankt met vriendelijke groet,
Goedendag. M’n modem is zojuist aangesloten, en alles werkte naar behoren. Toen wilde ik volgens de instructies het wachtwoord van de WiFi aan gaan passen. En nu kan ik niks meer. Geen WiFi, niet inloggen. Kan alleen zien dat deze het niet doet. Het lampje van de WiFi knippert snel, lijkt mij ook niet helemaal juist. Help!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.