Antwoord
T-Mobile Thuis aansluiten
Vandaag het installatiepakket van tmobile thuis mogen ontvangen. Mijn modem moet in de meterkast. Nu is mijn vraag moet ik dan een kabel trekken van mijn tv kastje naar de meterkast of kan dit ook op een andere manier in mijn huiskamer heb ik wel een stekker voor telefoon en wat ronde dingen zitten.
Beste antwoord door fluxsystem
Beste @iemand1234
Ten allereerst.. Welkom bij T-Mobile Thuis :)
Voor Televisie via T-Mobile is een internet verbinding vereist.
Als je natuurlijk wilt genieten van mooi beeld zonder haperingen of storingen, is een rechtstreekse internet kabel vanaf het modem aangeraden, omdat je dan zonder tussenkomst van apparatuur rechtstreeks via het modem tv kijkt.
Via een Netwerk Switch of Devolo kan het ook, alleen raad ik dit persoonlijk af.
Probeer dus als eerste een kabel te trekken richting het tv kastje.
Ten allereerst.. Welkom bij T-Mobile Thuis :)
Voor Televisie via T-Mobile is een internet verbinding vereist.
Als je natuurlijk wilt genieten van mooi beeld zonder haperingen of storingen, is een rechtstreekse internet kabel vanaf het modem aangeraden, omdat je dan zonder tussenkomst van apparatuur rechtstreeks via het modem tv kijkt.
Via een Netwerk Switch of Devolo kan het ook, alleen raad ik dit persoonlijk af.
Probeer dus als eerste een kabel te trekken richting het tv kastje.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.