Ik heb op 23 februari telefonisch contact gehad met de klantenservice. Ik zou via een cashback actie geen activatiekosten hoeven te betalen en mijn vraag was of ik een compleet nieuwe bestelling zou moeten doen (ik zag de cashback actie pas na mijn bestelling), of dat mijn huidige bestelling nog gewijzigd kon worden.
Telefonisch overeengekomen dat mijn bestelling zou worden aangepast en ik geen activatiekosten zou hoeven te betalen.
Ik heb hier echter nergens een bevestiging van gekregen of gezien, ook niet in mijn contract.
Bladzijde 1 / 1
Hoi @melvinvanwijk ,
Ik kan je geruststellen! De activatiekosten zijn inderdaad geschrapt. Mocht mij bevestiging niet voldoende zijn, dan heb ik voor de zekerheid ook nog een e-mail verstuurd met de kosten van jouw abonnement. Lees deze goed door en laat het weten als je nog vragen hebt!
Bedankt voor je bestelling! 🙂
Ik kan je geruststellen! De activatiekosten zijn inderdaad geschrapt. Mocht mij bevestiging niet voldoende zijn, dan heb ik voor de zekerheid ook nog een e-mail verstuurd met de kosten van jouw abonnement. Lees deze goed door en laat het weten als je nog vragen hebt!
Bedankt voor je bestelling! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.