Skip to main content
Ik heb zojuist gegevens ingevuld voor het overstappen naar t-mobile van NLE.

Deze stond niet in jullie lijstje maar wel NEM ik neem aan dat het dezelfde is?

Nu kreeg ik melding dat het opzeggen niet is gelukt..

Dus NEM is niet gelijk aan NLE?



Erg vervelend aangezien ik de stap niet nog een keer kan doen. Kunnen jullie me hier helpen.
Is hier iemand aanwezig van de helpdesk die iets voor mij kan betekenen?

Net namelijk gebeld met de klantenservice en die zegt: ga je contract zelf maar opzeggen bij NLEx.

Echt super handig zo'n overstapservice.. 🤔
Allereerst welkom bij Thuis! Fijn dat je voor ons gekozen hebt.



Ik heb het nagezocht, NLEx blijkt inderdaad van NEM te zijn. Die doet wel mee met het overstapserviceplatform en wij kunnen het oude abonnement dan ook voor jou opzeggen. Dat is fijn, want dan hoef je je geen zorgen meer te maken.



Er resten nog twee dagen om alsnog een overstapverzoek aan te vragen. Dat wil ik graag voor je in orde maken. Stuur mij een privébericht (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, dan ga ik aan de slag. Geef ook je klantnummer van NLE door en de laatste vier cijfers van je IBAN die je gebruikte bij hen. Controleer eventueel bij NLE of je het juiste klantnummer gebruikt die de overstapservice herkent. Ik kan niet garanderen of ze het ditmaal wel goedkeuren, maar het is zeker een poging waard!

Reageer