Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
in november krijgen we t mobile thuis glasvezelNu wil ik alvast de utp kabel trekken +/-20 meter voor de tv boven.Welk moet ik daar voor gebruiken (zit er kwaliteits verschil tussen, en cat 5 of 6) ?en kan ik een kant van de draad de stekker er af knippen ? (dat is met trekken door een buis een stuk makkelijker)en plaats de monteur deze er dan weer aan bij installatie?alvast hartelijke dankgroet Aad
Zoals de titel al zegt wil een vriendin van mij de aansluiting via DSL, maar de postcodecheck geeft alleen maar glasvezel en zij wil de meerprijs niet betalen. Is het toch mogelijk om DSL aan te vragen?
Goedemorgen, ik probeer contact op te nemen om een afspraak te maken met een monteur maar kan helaas niemand bereiken. Mik ben overgestapt naar T-Mobile Thuis maar kan er helaas niet gebruik van maken. Zelf installeren lukt absoluut niet. Zou iemand alsjeblieft contact met mij willen opnemen?
Ik heb sinds vandaag mijn aansluiting bij t mobile maar bij installatie blijkt dat mijn TV Box niet werkt met de afstandsbediening.Maar hij reageert totaal niet op de afstandsbediening.Op de tv reageert de afstandsbediening wel, Heb overigens 1 box met opname functie, deze werkt niet.En 1 box zonder opname functie, uitwisselen van de afstandsbediening heeft helaas geen nut. Kan ik op een of andere manier toch zorgen dat de box reageert op de afstandsbediening?
Internet word over 2 dagen 'geleverd' maar heb het pakket nog niet. Ik zou ruim van tevoren het internet pakket ontvangen maar heb niks gehad en ook geen briefje dat hij bij een afgiftepunt is gebracht! Ik had anderhalve week terug nog een topic geopend met de vrees dat ik het pakketje niet zou ontvangen en woensdag moet ik het sowieso hebben. Wat is de track en trace en waar kan ik die info vinden?!
The telephone cable provided in the package for DSL connection is about 1 meter long. The wall connection is right beside the bed and I would like to place the modem/router farther away from the bed. Is it possible to get a much longer cable?
Goedenavond, Omdat ik veel klachten heb gezien op dit forum over de overstap en oplevering van de T-Mobile service, will ik graag hier mijn informatie delen, zodat mensen ook kunnen zien dat het wel goed kan gaan. Wij hebben de bestelling gedaan in een winkel en hier netjes email over gekregen. Van mijn oude provider (XS4All) kreeg ik keurig de overstap datum 7 oktober. Afspraak gemaakt met Guidion, die konden pas op 10 oktober. Overstap datum werd automatisch aangepast. KPN had helaas het patchen een dag te vroeg gedaan. Maar vandaag kwam keurig netjes op tijd de monteur van Guidion langs. Nieuwe FTU geïnstalleerd en alles werkt als een trein. Klantenvoordeel werd ook gelijktijdig geactiveerd dus ik ben zeer tevreden over hoe de installatie/overstap verlopen is.
Beste mensen, Ik zit al ruim 4 maanden te wachten op een werkende internet aansluiting. Op 6 juni heb ik alles in 1 aangevraagd voor T-Mobile Thuis, omdat ik begrepen had dat er nogal lange levertijden waren. Maar dit is wel wat overdreven lijkt me. Lang verhaal kort: er was gedoe met de onderaannemer bij het afronden van de administratie, dat is inmiddels opgelost, maar nog steeds staat er een fictieve aansluitdatum van 2-1-2021 in mijn bestelstatus. Heel gek, want als ik nu via de site een abonnement wil afsluiten kan dat gewoon, op 23 oktober. Nu vind ik dat eerlijk gezegd al te laat, want dan zitten we al tegen de 5 maanden aan en krijg ik alsnog gelijk dat ik ondanks ruim 4 maanden wachten, alsnog onderaan de lijst kom. Eigenlijk verwacht ik van T-Mobile iemand persoonlijk die het installatiepakket morgen komt leveren en dezelfde dag een installateur voor de deur staat, inclusief een bloemetje met excuses aan mijn vrouw die al die tijd zonder tv en internet zit. Maar dat zal we
16 september T-Mobile thuis besteld (internet, tv en bellen), waarbij ik gelijk de aansluitdatum uit kon kiezen. Eerst volgende datum was destijds 2 oktober, waar ik dus ook voor heb gekozen. Woon sindskort samen en willen dus z.s.m. de diensten ontvangen. Vervolgens heb ik na 2 dagen een brief thuisgekregen dat de installatiedatum daadwerkelijk 2 oktober is en dat ik 4 tot 7 dagen van tevoren het installatiepakket ontvang. Prima tot zover.. Afijn! Het is nu 2 oktober, ik heb nog niks ontvangen en ik heb ook niet gehoord waarom. T-Mobile op geen enkele manier te bereiken, reageren niet op berichten( zowel chat en Facebook), dus toch maar een uur in de wacht gestaan via de telefoon. Zij hebben gezegd dat ze wachten op reactie van KPN en mij niet kunnen laten weten wanneer ik een pakket ontvang of wanneer de installatiedatum is. Daar heb ik dus niks aan. Iemand hier ervaring mee en weet hoelang dit meestal duurt? Ik zit nu helaas ook buiten de 14 dagen bedenktijd, anders zou ik overst
Hi, I ordered an internet conncetion through your website, but I never received a contract email. I checked, and it says there is a fault in the order "Ai! We zien een foutje in je bestelling van T-Mobile ThuisWe zijn er nu mee bezig. Je hoort zo snel mogelijk van ons." I haven't received anything yet or been given any idea what the problem is. What should I do? Many thanks
Goedemiddag, Ik zou morgen overstappen van XS4ALL nor T-Mobile. Vanmorgen om 0930 lag opeens de verbinding eruit. Heb contact gezocht met XS4ALL en zij zeiden me dat ik bij hen nog steeds actief sta in het systeem. Vervolgens T-Mobile gebeld. De medewerker vertelde mij dat de netwerkbeheerder mij vandaag al had overgezet. Ik dacht dat met de overstap service , je minimale downtime had op internet. Mijn vraag is, kan ik het nieuwe Zyxel modem op de bestaande Genexis plaatsen en waar moet ik rekening mee houden? Met vriendelijke groet, Dennis
De markt voor vaste diensten – internet, televisie en vaste telefonie - verandert constant. Vaak in het voordeel voor de consument door technische vernieuwing, maar soms ook ten nadele van de consument. Of soms bevalt een aanbieder gewoonweg niet. Dit topic verzamelt veelgestelde vragen voor diegene die zich oriënteren en T-Mobile Thuis overwegen of in het proces van overstap naar T-Mobile thuis zijn. Wat is er anders? Welke dienstverlening kent T-Mobile? Werkt dit hetzelfde als andere aanbieders?Hoeveel kost dat? Het is lastig in het algemeen aan te geven hoeveel diensten kosten. Dit is van meerdere factoren afhankelijk, zoals beschikbaarheid van diensten en wensen van de klant. Mocht je er op de website niet uit komen, dan kan een adviseur in een T-Mobile shop, self service, chat of dit forum je op weg helpen om tot het ideale pakket te komen.Worden de abonnementskosten echt niet verhoogd? Met de overname van Tele2 zijn er door T-Mobile beloftes gedaan. Één van de beloftes is het
Hoi hoe kom ik in contact met iemand binnen T Mobile die ons kan begeleiden om over te stappen naar T Mobile met mobiel en vast. Mvgr
Op 1 oktober zouden wij aangesloten worden op glasvezel van T-mobile thuis. Omdat het glasvezel betreft zou er een monteur langskomen van het bedrijf Guidion. Die kwam ook, maar maakte meer kapot dan hij repareerde; hij kon de aansluiting niet zelf afmaken, daar moest een collega voor komen. Die kwam dus niet. Vervolgens heel circus van bellen, teruggebeld worden (maar niet heus), moederbedrijf KPN zou terugbellen (OOK NIET). Ondertussen zijn we nog steeds niet aangesloten en heb ik uren aan de telefoon gezeten. WAT MOET EEN MENS DOEN OM GEWOON NORMAAL EEN GLASFIBER KABELTJE OP EEN MODEM AANGESLOTEN TE KRIJGEN? 2. WAT GAAT T-MOBILE AAN COMPENSATIE DOEN? Reken maar dat deze negatieve klantervaring alle internet-fora (tweakers, twitter, facebook) over zal gaan. Of had u nog niet door dat ik woedend was? (een zeer ontevreden betalende, maar niet aangesloten klant).
Goedemiddag, Aangezien ik 2 sim-only abonnementen en graag een thuisabonnement met internet en tv, inclusief opnemen zou wensen (Allemaal op hetzelfde adres), vraag ik bij deze een offerte aan. Dit aangezien ik gelezen heb op het forum dat het nog niet mogelijk is om de 'opnemen' functie zelf te bestellen. Graag ontvang ik twee offertes/prijsopgaves. #1: Thuis internet en tv - Glasvezel tot 100mb - Interactieve TV (zonder themapakket) - Geen premiumpakket - Zonder vast bellen - Gekozen korting 1ste 6 mnd €10 korting per maand + installatie voor de helft van de prijs - Inclusief upgrade voor 'opnemen' decoder 2x sim-only Mobiele abonnement op hetzelfde adres - Unlimited - 2 jaar - Zonder extra's - Met nummerbehoud #2: Thuis internet en tv - Glasvezel tot 100mb - Interactieve TV (zonder themapakket) - Geen premiumpakket - Zonder vast bellen - Gekozen korting 1ste 6 mnd €10 korting per maand + installatie voor de helft van de prijs - Inclusief upgrade voor 'opnemen' decoder 2x si
Beste T-mobile, Als ik al denk aan T-mobile gaan mijn nek haren op het moment omhoog staan...... Wij zijn 2 juni over gestapt van KPN naar jullie, en phoehoe wat hebben wij een spijt zeg. Doordat de glasvezel in de wijk bij ons kapot gegraven was konden jullie bij ons de tv niet aansluiten. Uiteindelijk in juli werd de glasvezel kabel gemaakt en kon er eindelijk iemand van jullie langs komen om alles aan te sluiten. Nou dit bleek al erg lastig voor jullie te zijn want Guidion kwam maar niet langs na 100x contact te hebben gehad met jullie en met Guidion hebben wij besloten alles zelf aan te sluiten. Want eerlijk is eerlijk een mens is erg blij als ze na 3 maanden weer tv hebben. Nu zit het zo dat er een een of andere kastje nog niet aangesloten was omdat alleen jullie dit kunnen doen...... We belde maar weer naar de klantenservice van T-mobile een kregen een dame aan de telefoon. Die dame verklaarde ons voor gek en gaf aan dat alles werkte zoals hoort. Nou ik zal je vertellen dat da
Hallo, wij zijn al inmiddels bijna 1,5 maand eigenaar van een nieuwbouwhuis. (glasvezel aanwezig) en vlak erna heb ik via de kpnnetwerknl site een check gedaan en 1 van de providers voor glasvezel gekozen (t-mobile dus ivm. mobiel abbonement). Maar nu staat er al enige tijd het volgende bericht bij de status: Glasvezel is binnenkort beschikbaar Het glasvezelnetwerk is bijna klaar. De installatiedatum kan pas bepaald worden als je aangesloten bent op het glasvezelnetwerk in jouw buurt. Tegen die tijd zal onze installatiepartner Guidion contact opnemen voor een installatie-afspraak. Op : https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl staat nu ook een root kruisje terwijl dit vorige week gewoon nog een groen vinkje was..En een maand geleden ook gewoon. Kunnen jullie mij misschien meer vertellen wat er speelt/het probleem is
Help.. vandaag door een fout een week te vroeg overgegaan naar T mobile thuis. Alleen de monteur komt dinsdag pas.. wie kan me helpen internet en tv even provisorisch te regelen.. modem is al aangesloten maar heeft geen verbinding met internet... Heb de media converter er nog naast liggen.. niet wetende wat hier mee te doen.. alle hulp is welkom!
a
Ik wil mijn internet pakket zo snel mogelijk ontvangen en wil geen gebruik maken van de 14 dagen bedenktijd. Alleen het word geleverd op mijn nieuwe adres maar ik ben overdag niet thuis dus kan hem niet in ontvangst nemen, gezien ik er zelf voor moet tekenen kan hij niet bij iemand anders worden geleverd. Wat moet ik nu doen? Kunnen jullie ruim op tijd zeggen wanneer het pakketje word geleverd en ervoor zorgen dat deze vroeg in de ochtend OF laat in de middag word geleverd? Misschien dat ik nog wat kan regelen met werk.
Om eerlijk te zijn, T-Mobile is echt rommelig en onacceptabel. Ik heb op 26 augustus 2019 alle wifi-apparatuur thuis bezorgd ... En toen kreeg ik 4 e-mails die ik een boete van € 125 moest betalen, En ik belde 4 keer en ze zeiden dat je probleem zou worden opgelost .. Ik stuurde ze zelfs een ontvangstbewijs van post.nl, en uiteindelijk zeiden ze dat je probleem zou worden opgelost, maar ik belde opnieuw en ze zeiden dat ik moest betalen. En na een maand geeft het bedrijf uw geld terug .. Dit is nogal belachelijk, ik zal nooit meer bij T-Mobile kopen. En ik zal al mijn vrienden en familie vertellen dat T-Mobile helemaal rommelig is, het is verschrikkelijk, service = 0
Als trouwe Tmobile klant (3 mobiele abonnementen en 1 Tmobile thuis) op dinsdag 24 september gebeld met de verkoopafdeling voor nog een Tmobile thuis abonnement (2 woningen). De toezegging gekregen dat de totale activatiekosten met E 30 verlaagd zouden worden middels een korting en dat deze in totaal E 37,50 bedroegen (50% korting op E 75,00 en geen aansluitkosten). Wat schetst de verbazing, in de mail die ik krijg zie ik geen korting. Ook wilde ik het abonnement inlaten gaan per 10 oktober en nu blijkt dat deze pas 17 oktober ingaat, waardoor ik een week geen internet heb. Dus gebeld naar de verkoop afdeling. Daar krijg ik een medewerkster die mij nog net niet voor idioot uitmaakt, maar mij vertelt dat ik naar de toegezegde korting kan fluiten, want haar collega had deze nooit kunnen toezeggen. Ze claimt ook niet na te kunnen zien met welke collega ik gesproken had. Ze kan of wil niks voor mij betekenen, waarop ik aangeef dat ik dan wil afzien van het abonnement. Ik word direct doorv
Sinds 20 februari zijn wij geen klant meer bij T-Mobile Thuis. We hebben de 21e een doos ontvangen waarin we de apparatuur terug mochten sturen, wat we kort daarna gedaan hebben. Vorige week viel er echter ineens een brief op de mat, waarin werd geclaimd dat T-Mobile nog niets ontvangen had. Na een telefoontje waren we gerustgesteld: De apparatuur was al wel ontvangen, maar de administratie liep nog achter. Kan gebeuren. Tot onze schrik ontvingen we vandaag toch nog een brief met een boete. De medewerker die we deze keer aan de lijn kregen, vertelde een ander verhaal: Zij kon niet zien of een pakket al binnen was, we moesten de boete maar betalen en zij zou een ticket sturen naar een andere afdeling. Eerlijk gezegd voelen we er weinig voor om €75 te betalen voor iets wat we al teruggestuurd hebben, en dan maar moeten hopen dat we het terugkrijgen. Aan de andere kant is het ook geen gewenste situatie om niet te betalen, en vervolgens aanmaningen te ontvangen voor iets wat we al terug
De overstapservice heb ik te laat in actie gezet (niet binnen 3 dagen gereageerd) nu is mijn vraag of het nog mogelijk is om dit als nog te doen.
Hello, My activation date should have been yesterday but I haven't received the package yet. I looked on My T-Mobile and it says I received it already, but i didn't! What should I do?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.