Skip to main content

Beste T-mobile,

Sinds vanmiddag 13h hebben wij internetaansluiting van jullie. Na het aansluiten door de monteur werkte het internet niet (rood ledje bij ‘internet’; WAN en LAN zijn groen). Monteur liet weten dat dit een bekende storing is bij installeren (en dat na 1 uur het internet zou moeten werken) en is vertrokken.

Rond 7 uur deze avond hebben we contact gehad met een van jullie medewerkers van de klantenservice  aangezien het internet nog steeds niet werkt. Hij heeft toen voor ons vanaf afstand de modem gereset naar fabrieksinstellingen (een teken dat er qua bekabeling naar de buitenwereld niets mis is, lijkt ons?). Het probleem was hiermee niet verholpen. Vervolgens hebben wij een mail ontvangen om een afspraak te maken met een monteur van Guidion. De eerste mogelijkheid was 7 november (!). Dat is dus over 13 dagen. Persoonlijk vinden wij het onverkoopbaar dat je als nieuwe klant direct bijna 2 weken zonder internet zit. Bovendien vragen wij ons af wat de monteur precies bij ons aan huis moet doen aangezien de modem goed aangesloten blijkt te zijn (immers: de reset naar fabrieksinstellingen lukte ook van buitenaf).

Graag uw reactie.

Mvg Bas

Hoi@BasvG,

 

Allereerst bedankt voor je aanvraag - wees welkom! We willen natuurlijk ook het liefst een nieuwe klant zo snel mogelijk aansluiten. In sommige gevallen zit er echter een kink in de kabel. Daarvoor hebben we dan de netwerkbeheerder nodig. Ik heb zojuist jouw gegevens erbij gepakt en zag dat de monteur niets meer hoefde te doen: alles werkte inmiddels! Mag ik je vragen wat er in de tussentijd gebeurd is? Wellicht dat andere klanten hier lering uit kunnen trekken!


Reageer