Hoeveel ruimte en hoeveel stopkontakten zijn er nodig om glasvezel apparatuur te plaatsen?
Binnenkort wordt mijn glasvezel aansluiting gerealiseerd.
In verband met beperkt beschikbare ruimte voor nieuwe apparatuur in een bestaande verdeelruimte en het eventueel eerder moeten opschonen van de huidige, wil ik graag weten:
Welke apparatuur er zal worden geplaatst? (bij voorkeur exacte type modem/apparatuur zodat ik de maten kan opzoeken)
Hoeveel 220V aansluitingen er nodig zijn?
Ik kan deze informatie nergens terugvinden en wil graag vooruit werken om de installatie zo eenvoudig mogelijk te laten verlopen …
Bladzijde 1 / 1
Hi@moudsen
Het apparatuur wat je ontvangt is :
De Zyxel VMG8825-T50 (modem)
De mediaconverter
De mediaconverter wordt door de monteur aangesloten in de meterkast dus zorg voor voldoende ruimte en een wandcontactdoos.
Het Modem kun je het best dicht bij de meterkast plaatsen met weinig obstakels zoals muren/kasten of ander apparatuur.
Bijv. Met een kabel door de muur in de woonkamer, vergeet de wandcontactdoos natuurlijk niet bij het modem.
Succes
Dank hiervoor - ik bouw eea op een andere plek in het huis in - de glas kabel wordt daar ook afgeleverd (da's inclusief een stuk onder de vloer door het huis in).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.