Ik heb een probleem met jullie ondertussen.
als je beloofd aangesloten te worden op 8 oktober 2019 maar heden 31 oktober nog steeds geen internet hebt dan ben je niet eerlijk.
- tientallen euro’s kwijt aan extra mb’s om mijn telefoon als hotspot te gebruiken.
- veel tijd kwijt aan telefoneren met helpdesk.
- veel tijd aan ergernissen kwijt.
- elke keer weer een nieuwe leugen aanhoren.
-schuld afschuiven op kpn.
ik ben een nieuw lid, die voor de aankomende glasvezel alvast bij jullie clubje een internet abonnement hebt afgesloten.
ik kan iedereen aanraden DIT niet te doen want je wordt toch niet aangesloten.!
Ga je bellen met de helpdesk dan komt er elke keer weer een ander antwoord uit.
komt er een monteur langs van guidon dan staat hij nonchalant met zijn collega te bellen of op de lijn signaal staat,
oude jongens krentenbrood praat onder elkaar met die 2.
maar werkend krijgen HO maar.
monteur die zegt oh ligt aan kpn, ik zorg er wel voor dat dat in 2 werkdagen geregeld wordt.
uiteindlijk gaat ie vrolijk fluitend naar buiten met de gedachte zo die hebben we ook weer in de maling genomen.
dan bel je de helpdesk na 4 dagen wachten om erachter te komen dat op de dag dat ik bel er pas iets gedaan wordt, maar dat het nog 5 dagen kan duren.
serieus T-MOBILE..!!!!!!! je zorgt er toch voor dat als je iemand aansluit je nagaat of de lijn wel werkt dat had die pannekoek van die monteur als 1ste moeten vragen aan zijn bazen.
Het is 5 voor 12, laat het aub niet 5 over 12 worden.