Skip to main content

Onlangs ben ik verhuisd en daarom heb ik een nieuwe thuis abonnement afgesloten. Echter kan ik mn klantvoordeel niet activeren omdat mijn oud adres er nog in staat. Als ik bij mn gegevens kijk staat mn nieuwe adres er netjes in maar bij klantvoordeel zie ik mn oud adres staan en kan dit niet wijzigen. Al verschillende malen over gebeld maar er is helaas niks aan gedaan. Graag  wijzigen. LET AUB OP HET HUISNUMMER. ER MOET EEN SPATIE TUSSEN DE 2 CIJFERS.

Hoi @Mache1234, welkom op onze Community!

Wat lastig dat het niet wil lukken om je Klantvoordeel te activeren, hier help ik je graag bij! Bij T-Mobile Thuis kunnen we je adres niet aanpassen, we gebruiken het adres zoals die geregistreerd staat om daar de diensten op te leveren. Als we dat aan zouden passen, zouden we ook je abonnement verhuizen. Niet ideaal natuurlijk! Wel kunnen we aan de mobiele kant kijken of het adres gewijzigd moet worden. Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw gegevens? Ik heb jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN nodig. Dan ga ik voor je aan de slag! 


Reageer