U zit nu al 16 uur te wachten op een antwoord wat voor de digitale tijdperk waarin wij leven gewoon ronduit belachelijk is.
ik hoop voor u dat t-mobile het voor dit weekend alsnog fixed.!!!
Hoi @Pace-maker0, allereerst, welkom bij de club! Wel wil ik dat je zorgeloos genieten kan. Ik heb het meteen gecheckt en ik zie dat je modem netjes online is. Ik gok dat het gelukt met de installatie. Laat het mij anders weten via een privébericht. Ik stuur graag een monteur bij je langs om de bekabeling na te checken én de installatie compleet te maken. Ik zie verder dat het ook gelukt is met het activeren van Klantvoordeel, top!
Hi @artworx, super natuurlijk dat je meedenkt! Hier op ons Community is het contact niet hetzelfde als een realtime live-chat, al hebben we momenteel wat achterstand door de drukte, we doen hard ons best om al onze klanten te helpen! Als je sneller geholpen wilt worden kun je het beste met ons bellen of chatten. Onze contactgegevens zijn te vinden op onze website.