Skip to main content
  • 6,688 Topics
  • 52,364 Reacties
6688 Topics
TIP: CLOUD optie aanzetten controleer FACTUUR
Ik kreeg eindelijk toegang tot programma's opnemen. ik citeer uit de brief van T-Mobile van 6 november "Bij T-Mobile Thuis zijn we altijd bezig met het verbeteren van onze diensten. We hebben nu iets nieuws voor je: T-Mobile TV! Na maanden testen en feedback verwerken, is het nu klaar voor gebruik. En jij bent één van de eersten die ervan kan genieten!”. Terwijl ik al 7 maanden eerder, toen mijn abonnement begon, al dacht dat dit voor mij beschikbaar was! Zelf alternatieven als HD-recorder of cloud-tester bleven voor mij toen onbereikbaar. Naar nu EINDELIJK (en wel naar verluidt als één van de eerste) want ik dacht 2 maanden geleden al dat ik het eerdaags zou krijgen en nu alleen heb ik het gekregen toen tijdens een contact met de helpdesk de cloud versneld werd aangeboden! Daags erna op 11/11 de CLOUD optie aangezet en wat schets mijn verbazing mijn “Pakketkorting: TV, eerste 12 mnd €15 korting p.mnd” werd beëindigd. Ik had geen zin zin om te bellen dus ik stuur een email. Daar ik op 21 november nog geen reactie had ontvangen toch maar weer bellen en sprak in "FACTUUR FOUTIEF”. Na de ongewenste SMS kreeg ik binnen 1 seconden de helpdesk aan de telefoon. Helaas de mobile helpdesk en ik werd doorgeschakeld alwaar na 10 minuten wachten de verbinden werd verbroken. Nog een poging, van uiteindelijk 64 minuten, waar de helpdeskmedewerker ook inzag dat de pakketkorting ten onrechte was aangepast. Ik werd zelfs die dag nog teruggebeld door een wederom een begripvolle medewerker (ik had namelijk later die dag toch een email ontvangen met als reactie dat mijn pakketkorting maar 6 maanden was en daarom beëindigd). Na dit laatste contact op 21/11 geen reacties meer ontvangen. Kortom let op uw factuur omdat ik inmiddels uit ervaring weet dat dergelijke fouten in het systeem van T-mobile enige maanden blijven doorsudderen en correcties met moeite worden uitgevoerd!
ZIGGO begrijpt dan T-Mobile beter hoe men (traditioneel) TV kijkt.
Ik (lees mijn vriendin) is een een TV-kijker van de oude stempel en het is helaas waar " TV-kijken bij T-Mobile wordt nooit meer hetzelfde ". Mijn stelling is derhalve ZIGGO begrijpt dan T-Mobile beter hoe men (traditioneel) TV kijkt. Na veel gezever kregen we eindelijk de mogelijkheid om te kunnen opnemen, in de cloud geen probleem dat herinneren we ons nog van ZIGGO hoewel dit al inmiddels 6 maanden geleden was. Na een week van enige ergernis wil ik mijn eerste commentaar delen: FAVORIETLIJST: je kan deze aanmaken (CHECK) maar niet blijvend gebruiken (FOUTJE). Telkens weer moet je de selectie op FAVORIETEN zetten is dit echt gebruikersvriendelijk? PROGRAMMA: Bij terugkijken hikt op het eind het programma en gaat door in het volgend programmablok (dit is op zich niet erg maar .....) OPNEMEN: ken je dat je een film op TV ziet dat je wil zien maar deze is al een half uur bezig bovendien moet je weg, je krijgt bezoek of wilt onder de douche. Je start de opname maar wat ouderwets en weinig interactief als een oude VHS recorder start de opname vanaf dat moment in plaats van het volledig programma "op te nemen" zoals ZIGGO dit doet. CLOUD opname: Het bevreemd me dat T-Mobile je de keuze geeft de eigen opname met variaties van 5 minuten voor en/of achter etc het programma te creëren, het lijkt wel of hierdoor iedereen daadwerkelijk zijn eigen opnames bewaart in de cloud. Was het niet eenvoudiger met het programma VOLLEDIG te bewaren en per gebruiker 1 klein opnamevinkje te bewaren. Lijkt me voor opslag ook een stuk efficiënter DOORSPOELEN van een opname: mijn voorkeur gaat wederom uit naar hoe ZIGGO het doet: het skippen van 30 of 60 seconden ipv het 16x versneld doorspoelen (het stroboscopisch effect doet mij in ieder geval geen goed). Ik hoop dat er op korte termijn een TV-MOBILE 2.0 komt anders vrees ik dat mijn 1GB verbinding in mei vaarwel moet zeggen. Ben je tenminste met 3 opmerkingen eens dan ………….

Laatst verdiende badges

  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen